Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Er bare i første trimester, men det virker som følelser jeg tidligere klarte å fordekke nå ikke er like lett og kamuflere. Blant annet søsteren og broren min. De er så forbanna tafatte, jobber bare randomly og er så ustabile og umodne at jeg har lyst å skrike til dem når jeg ser de. De er så enkle, korte... og selvsagt har de barn. De får mye hjelp av foreldrene våre og de vanvittig naive og hardtarbeidende partnerene deres. Det er såpass at jeg ikke orker å se de for øyeblikket! De endrer alltid planer, kommer alltid for sent, låner ting og ødelegger de, leverer aldri tilbake, er sinnsykt egoister som tror de gjør mye for andre, men i realiteten ikke gjør noe. De er late, utro mot partneren sin (bror), og generelt drittfolk! Dette kan jo bli gøy de resterende 6 mnd. Anonymkode: 68977...f2e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Måten du bruker ordene "alltid" og "aldri" vil bare øke konflikten mellom dere. En så svart/hvit holdning gjør at det sjeldent blir bedre, fordi du ikke gir dem en sjanse.. Anonymkode: 26438...7f6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Måten du bruker ordene "alltid" og "aldri" vil bare øke konflikten mellom dere. En så svart/hvit holdning gjør at det sjeldent blir bedre, fordi du ikke gir dem en sjanse.. Anonymkode: 26438...7f6 Jeg har gitt dem utallige sjangser. Utallige! De kommer ALDRI til tiden, de leverer ALDRI tilbake, de holder ALDRI på en jobb. Det er hele tiden noe form for drama i livet dems. De ljuger, er ikke til å stole på og ja, jeg ser ned på dem fordi det er ingenting ved dem å se opp til! Men, på Facebook og snap ser alt flott ut da! Fine middager og flotte klær og hjem. Alt er bare fake! Anonymkode: 68977...f2e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Hva har dette med at du er gravid å gjøre Anonymkode: 5ff91...ac6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva har dette med at du er gravid å gjøre Anonymkode: 5ff91...ac6 Før jeg ble gravid klarte jeg å være hyggelig tross alt. Bære over med de og holde fasaden. Anonymkode: 68977...f2e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 😂 Sånn som meg du 😂 Men, jeg klarte holde fred under graviditetene mine 😉Dog har syv år med en kronisk sykdom og små barn virkelig satt tålmodigheten min på prøve! Og det går utover folk rundt meg. Har ikke tålmodighet med noen lenger tror jeg. Bare lyst til å gi de et tupp i ræva og rive av de håret for minste ting. Det går nok over for deg, når du bare får litt mer energi igjen Jeg derimot må være nøyere og nøyere på hvem jeg omgås 😉🙂 Anonymkode: 01a7d...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå