Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Det er foreldremøte med klassen til min datter idag, er et ekstra møte pga en litt spesiell situasjon som har oppstått. I innkallingen fra læreren skriver han at det bør være en voksen fra hver elev som stiller på dette møtet. Mannen min er bortreist på jobb og egentlig skulle min mor passe babyen, men hun er blitt syk, omgangssyken, så hun kan ikke passe. Har spurt min søster, men hun har senvakt idag og min bror har trening på samme tidspunkt(er fotballtrener for sønnen sitt lag) Har et par venninner, men ingen av de kunne heller. En bor for langt borte, en er bortreist, en skal på jobb og siste har sykt barn hjemme. Tror dere det går greit å ta med babyen? Hun er snart 8 mnd. Har prøvd å ringe læreren og sendt mail, men ikke fått svar enda. Anonymkode: 0a2ea...14c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Helt ærlig synes jeg det er slitsomt med babyer på foreldremøte. Vent å se hva læreren sier. Anonymkode: 84a0b...d84
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 En unge på 8 mnd er som regel ikke så rolig. Hva med å ta med begge ungene og la storebror passe babyen i vogna mens du setter deg bakerst (nærmest døra)? Anonymkode: 0494a...e7f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: En unge på 8 mnd er som regel ikke så rolig. Hva med å ta med begge ungene og la storebror passe babyen i vogna mens du setter deg bakerst (nærmest døra)? Anonymkode: 0494a...e7f Storesøster kan ikke passe babyen av ulike årsaker. Ellers hadde jeg gjort det du foreslår. hi Anonymkode: 0a2ea...14c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ser ikke problemet med det. Anonymkode: b1d64...721
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg synes det er forstyrrende med babyer på foreldremøter når jeg holder de Anonymkode: cd8da...14b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Ville ikke tatt med baby på møte. Anonymkode: 6d7f1...07e
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Kommer an på hva slags baby du har. Er det en veldig rolig en og du går ut med en gang hun evt blir urolig, så går det fint. En baby som skriker/sutrer/spreller/krabber rundt mye av tiden er veldig forstyrrende. Anonymkode: 72a98...472
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2017 #10 Skrevet 26. oktober 2017 Har 4 barn og har dermed vært på ørten foreldremøter. Det er nesten alltid noen som har baby med. Det har aldri vært noe problem. Begynner baby å skrike og forstyrre tar man jo bare barnet med ut til det har roet seg.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 Ta med baby i vogn. Snik deg ut om det blir mye grin. Eller mener dere at mødre med barn skal isolere seg fra samfunnet? Anonymkode: a752d...1c1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #12 Skrevet 27. oktober 2017 veldig forstyrrende med babyer på møte, så hadde unngått det Anonymkode: a2d4f...cbc
Lolitalolita Skrevet 27. oktober 2017 #13 Skrevet 27. oktober 2017 Altså, du har gjort det du kunne (og mer enn det) for å slippe å ha med babyen, og siden det er ønskelig at minst en fra hver familie kommet ville jeg tatt med meg babyen. Uten tvil!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #14 Skrevet 27. oktober 2017 Ta med deg baby, plasser deg praktisk ved døren og gå ut av rommet hvis det blir forstyrrende støy. Jeg er lærer selv, og joda, babyer kan være litt forstyrrende, men overhodet ikke plagsomme. Synes det er flott at du prioriterer foreldremøtet selv om barnevakten ble forhindret. Synes det er ganske håpløst at såpass mange mener man da bør droppe foreldremøtet. Anonymkode: add97...aa3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #15 Skrevet 27. oktober 2017 Selvfølgelig tar du med baby og drar på møte. Helt fantastisk at du stiller opp selv når du ikke får barnevakt. Er mange foreldre som dropper møter uansett grunn. Du prøver hvertfall så hardt du kan. Ta babyen med å gjør det beste utav situasjonen. Anonymkode: 20470...a29
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #16 Skrevet 27. oktober 2017 Var ingen problem å ta med babyen sa læreren, var ikke eneste med baby der heller😊 hi Anonymkode: 0a2ea...14c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #17 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg hadde med min baby på et ekstra foreldremøte for kun noen inviterte. Men da var han 4 mnd og lå å pludret og satt rolig på fanget i 3 timer. Helt utrolig!! Uansett nå er han 8 mnd og høyt og lavt og han har leggerutiner så han hadde aldri holdt ut et foreldremøte på kveldstid må. Du kjenner babyen din best og vet hva som funker og ikke 👍 Anonymkode: c3cb9...beb
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #18 Skrevet 27. oktober 2017 Det ville jeg gjort i din situasjon. Ta med noe å spise på/flaske og så får du heller forlate lokalet hvis barnet blir urolig. Jeg måtte ha med min yngste på mye slikt og det gikk som oftest fint. Hun var som regel litt stillere på slike ting enn hjemme. Anonymkode: 1e08e...07d
Hjertefru Skrevet 27. oktober 2017 #19 Skrevet 27. oktober 2017 Ville tatt med babyen i en slik situasjon. Det er bare å ta hensyn å gå ut om han er veldig urolig. Stusser på alle som svarer at de heller ville droppet møtet. Ikke rart at mange mødre får depresjon og problemer når de ikke kan ta med seg baby ut i en sånn normal setting engang. Det er foreldremøte, ikke nattklubb...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #20 Skrevet 27. oktober 2017 Ta med babyen, få ut dersom den blir veldig urolig. Null problem. Anonymkode: 16987...39a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #21 Skrevet 27. oktober 2017 Var på møte i går og babyen var med. Er heldigvis en rolig baby så satt på fanget i en hel time uten å grine eller kjede seg😊 hi Anonymkode: 0a2ea...14c
shewolf Skrevet 27. oktober 2017 #22 Skrevet 27. oktober 2017 Får man egentlig med seg en dritt hvis man har med baby uansett? 😂 jeg synes personlig det er veldig forstyrrende, de gangene jeg har opplevd det. Og mammaene har måtte gått ut/ underholde babyen hele tiden. Har ikke inntrykk av at de får med seg så innmari mye.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #23 Skrevet 28. oktober 2017 På 27.10.2017 den 23.39, shewolf skrev: Får man egentlig med seg en dritt hvis man har med baby uansett? 😂 jeg synes personlig det er veldig forstyrrende, de gangene jeg har opplevd det. Og mammaene har måtte gått ut/ underholde babyen hele tiden. Har ikke inntrykk av at de får med seg så innmari mye. Hi her. Jeg fikk med meg alt som ble sagt, fikk tilogmed spurt om et par ting jeg lurte på, og alt dette med babyen på fanget mitt. Hun er veldig rolig av seg når hun sitter på fanget mitt. Jeg hadde med et par leker som hun satt å tygget på og noen skumpinner hun fikk spise og ammet litt på slutten og da sovnet hun. Hi Anonymkode: 0a2ea...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå