Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ønsker meg gavekort på massasje, sminke og evnt restaurant. Ønsker meg en ny blå vase, ett nytt skjerf, øredobber, smykke. Mangler noen glass/kopper vi samler på. Gutten på 5år ønsker seg bøker, tråbil, radiostyrt bil, osv. Mannen vet jeg ikke hva ønsker seg. Hva ønsker du deg? Vet du hva barna eller mannen ønsker seg? Anonymkode: 22b80...a41
sug lut Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ønsker meg div deler til div serviser, sølvkniver, platebørste, div LP-er, hodelykt, kamera, vin, lemon curd, hjemmebakst, sånn refleksvest som ikke er helt vest men bare selve refleksene, og sikkert en hel masse mer - har ønskelista hjemme.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 1: Penger så jeg kan dra til en privat lege og utredes. 2: Ny støvsuger med godt filter 3: Frityrkoker 4: Ny lue 5: Pepperkaker uten egg osv Anonymkode: 43587...bb1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #4 Skrevet 26. oktober 2017 Dashbordkamera Anonymkode: 5e215...e8b
FrkFrix Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg ønsker meg regntøy, gummistøvler, superundertøy, fotpleie, gavekort på opplevelse (stand-up, spa, RIB-safari etc) og spill. Min samboer ønsker seg ny koffert, verktøy og tursko. Ellers blir vi alltid superfornøyd med hjemmestrikk, personlige gaver, bilder av familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå