Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #1 Skrevet 26. oktober 2017 Ble innmeldt som noen få til et verv. Jeg foreslo at vi burde ta et møte med alle i foreningen (40stk) men de to andre ønsket bare vi skulle sende ut en mail. Jeg gjorde så, men får så det hagler med meldinger på om hvorfor vi ikke tar et møte, da ingen helt forstår hva vi mener og sier Mail bare blir kastet?! Jeg er jo fullstendig enig, vi må ja et møte, men jeg ble nedstemt. Hva svarer jeg på mailene jeg mottar? Anonymkode: 2cfc0...b9c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Ta opp relasjonen med de andre igjen og se om de ombestemmer seg, om ikke sender du ny mail med forklaring på hvorfor møtet ikke blir gjennomført (flertall i mot) og forsøker forklare opprinnelig beskjed på nytt Anonymkode: 09301...8c1
*Nøtta* Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Du avtaler med de to andre en dag for møte og sender ut en kontramail til alle i foreningen og informerer som møtedato. Trenger ikke mer forklaring en det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå