Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg er utdannet maskinfører men kan ikke jobbe som det. Er i 30-åra og liker å være i aktivitet får overgangsstønad fra neste mnd, men må finne på noe å gjøre.. kurs eller utdanning.. helst ikke så mange års utdanning heller, siden os ikke er evigvarende.. har ingen ideer, men trenger å få til noe det kan bli en jobb utav.. jeg er ikke noen kontor"rotte" eller renholder.. kan trives i butikk men ikke som bilselger... Helsesektoren er vel sprengt? Har et par ønsker men de er ikke lett å få jobb innen.. og så er jeg litt redd for å satse alene;) Anonymkode: 34889...65f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Det hjelper litt om du sier hvilke (umulige) ønsker du har, og hvorfor du ikke kan jobbe som maskinfører lenger? Anonymkode: e1481...47f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Treningsinstruktør , men nav mener det er sprengt marked.. fysioterapaut - men lang utdanning.. er turnusjobb for det meste som er vanskelig å få til med 4 barn.. har prøvd å søkt på alt som har vært ledig men nå mener nav at jeg kan omskolere meg med os og ha mulighet til å prøve noe annet Anonymkode: 34889...65f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Treningsinstruktør , men nav mener det er sprengt marked.. fysioterapaut - men lang utdanning.. er turnusjobb for det meste som er vanskelig å få til med 4 barn.. har prøvd å søkt på alt som har vært ledig men nå mener nav at jeg kan omskolere meg med os og ha mulighet til å prøve noe annet Anonymkode: 34889...65f Hvordan i alle dager skal du klare å jobbe som treningsinstruktør hvis du ikke kan være maskinfører? Er du klar over hvor tungt det er? Det er helt annerledes enn å gå på trening selv. Anonymkode: 0e71b...d1f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 Kan du ikke ta helsefagarbeider da? Skal du begynne utdanning nå må det jo være jo du i dag er kvalifisert for og som har oppstart nå(januar). Tipper du må velge nettstudier. Eller melde deg arb.ledig og søke jobber, ta det du kan ta av jobb frem til høsten igjen så får du bedre tid på å finne ut hva du kunne tenke deg å studere. Lurt å prøve å gjøre hullet i cv så lite som mulig. Anonymkode: 911e4...020
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #6 Skrevet 26. oktober 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan i alle dager skal du klare å jobbe som treningsinstruktør hvis du ikke kan være maskinfører? Er du klar over hvor tungt det er? Det er helt annerledes enn å gå på trening selv. Anonymkode: 0e71b...d1f Som jeg skriver.. det er turnusen ved maskinjobbingen her på landet som er vanskelig å få til med barn. Ikke selve jobben.. Anonymkode: 34889...65f
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Som jeg skriver.. det er turnusen ved maskinjobbingen her på landet som er vanskelig å få til med barn. Ikke selve jobben.. Anonymkode: 34889...65f For treningsinstruktør tenker du at er en ren dagjobb? Det kjøres som regel mye timer på kvelder Anonymkode: ef7cc...724
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Beggers can’t be shosers. Anonymkode: 0e71b...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå