GĂ„ til innhold

FB 😏😏


Anbefalte innlegg

Skrevet

NÄr ei 50-Är gammel dame annonserer at hun har vÊrt hos tannlegen og har 0 hull.

Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake 🙄 HĂžrt om google??

Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk 😳- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!".

Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder.

Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đŸ˜«

Anonymkode: db2c2...97e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÄr ei 50-Är gammel dame annonserer at hun har vÊrt hos tannlegen og har 0 hull.

Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake 🙄 HĂžrt om google??

Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk 😳- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!".

Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder.

Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đŸ˜«

Anonymkode: db2c2...97e

Ja, det synes jeg du skal

Anonymkode: 44d07...b26

Skrevet

Det er jo dette som er facebook! Og som gjÞr det festlig for oss snokere Ä ferdes der inne. Hvorfor ta seg selv sÄ hÞytidlig? Ja det finnes mange flotte kakeoppskrifter, men ikke alle er like gode og kanskje venninnen til tante Ruth har akkurat den oppskriften som skal til Ä sette preg pÄ selskapet?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

NÄr ei 50-Är gammel dame annonserer at hun har vÊrt hos tannlegen og har 0 hull.

Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake 🙄 HĂžrt om google??

Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk 😳- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!".

Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder.

Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đŸ˜«

Anonymkode: db2c2...97e

Ja, hold deg borte om det plager deg. Facebook er heldigvis en frivillig plass Ä ferdes. Jeg liker "dagligdagsl"greia med Facebook, jeg vil mye heller hÞre om null hull enn all verdens tullete tester eller lik og del / kopier opplegg som ikke bare er irriterende, men ogsÄ utsetter ikke bare den som poster det, men alle vennene til vedkommende for fare / spam. Jeg er en svÊrt god venn av Google, han og jeg snakkes stadig. Men jeg kan godt finne pÄ Ä spÞrre om en oppskrift likevel. KokebÞker har jeg ogsÄ nok av, forresten...  "Fiiina"-kommentarer er jeg enig i at er teitt, for alle som er over 16 Är. (Og de under 16 bruker det vel ikke de heller...) Par som kommuniserer med hverandre "Äpent" pÄ FB, hÞres slitsomt ut, og heldigvis har jeg ingen i min FB-vennekrets som gjÞr det. Hadde jeg hatt det, hadde jeg lurt pÄ hva som feiler dem.

NÄr det er sagt, sÄ er det ting som irriterer meg ogsÄ, men jeg lever fint med det, sletter dem som er mest hÄplÞse, eller skjuler dem.

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

NÄr ei 50-Är gammel dame annonserer at hun har vÊrt hos tannlegen og har 0 hull.

Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake 🙄 HĂžrt om google??

Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk 😳- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!".

Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder.

Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đŸ˜«

Anonymkode: db2c2...97e

Eller de som bruker anonymforum til Ă„ klage over de som oppdaterer Facebook statusene sine đŸ˜Č

Anonymkode: 36d00...384

Skrevet

alt man skal bry seg om

Anonymkode: 2e7b2...dfc

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...