Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 NĂ„r ei 50-Ă„r gammel dame annonserer at hun har vĂŠrt hos tannlegen og har 0 hull. Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake đ HĂžrt om google?? Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk đł- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!". Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder. Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đ« Anonymkode: db2c2...97e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: NĂ„r ei 50-Ă„r gammel dame annonserer at hun har vĂŠrt hos tannlegen og har 0 hull. Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake đ HĂžrt om google?? Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk đł- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!". Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder. Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đ« Anonymkode: db2c2...97e Ja, det synes jeg du skal Anonymkode: 44d07...b26
KellyTaylor Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Det er jo dette som er facebook! Og som gjÞr det festlig for oss snokere Ä ferdes der inne. Hvorfor ta seg selv sÄ hÞytidlig? Ja det finnes mange flotte kakeoppskrifter, men ikke alle er like gode og kanskje venninnen til tante Ruth har akkurat den oppskriften som skal til Ä sette preg pÄ selskapet?
Yellow Brick Road Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: NĂ„r ei 50-Ă„r gammel dame annonserer at hun har vĂŠrt hos tannlegen og har 0 hull. Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake đ HĂžrt om google?? Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk đł- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!". Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder. Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đ« Anonymkode: db2c2...97e Ja, hold deg borte om det plager deg. Facebook er heldigvis en frivillig plass Ă„ ferdes. Jeg liker "dagligdagsl"greia med Facebook, jeg vil mye heller hĂžre om null hull enn all verdens tullete tester eller lik og del / kopier opplegg som ikke bare er irriterende, men ogsĂ„ utsetter ikke bare den som poster det, men alle vennene til vedkommende for fare / spam. Jeg er en svĂŠrt god venn av Google, han og jeg snakkes stadig. Men jeg kan godt finne pĂ„ Ă„ spĂžrre om en oppskrift likevel. KokebĂžker har jeg ogsĂ„ nok av, forresten... "Fiiina"-kommentarer er jeg enig i at er teitt, for alle som er over 16 Ă„r. (Og de under 16 bruker det vel ikke de heller...) Par som kommuniserer med hverandre "Ă„pent" pĂ„ FB, hĂžres slitsomt ut, og heldigvis har jeg ingen i min FB-vennekrets som gjĂžr det. Hadde jeg hatt det, hadde jeg lurt pĂ„ hva som feiler dem. NĂ„r det er sagt, sĂ„ er det ting som irriterer meg ogsĂ„, men jeg lever fint med det, sletter dem som er mest hĂ„plĂžse, eller skjuler dem.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2017 #5 Skrevet 26. oktober 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: NĂ„r ei 50-Ă„r gammel dame annonserer at hun har vĂŠrt hos tannlegen og har 0 hull. Eller hun som spĂžr etter en oppskrift pĂ„ en god sjokoladekake đ HĂžrt om google?? Eller de godt voksne damene som oppdaterer profilbildet full av filter stadig vekk đł- og fĂ„r 70 kommentarer "fiiina!". Og parene som bruker FB til Ă„ kommunisere med hverandre..., teite meldinger og bilder. Guud jeg mĂ„ holde meg borte en stund đ« Anonymkode: db2c2...97e Eller de som bruker anonymforum til Ă„ klage over de som oppdaterer Facebook statusene sine đČ Anonymkode: 36d00...384
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 alt man skal bry seg om Anonymkode: 2e7b2...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ