Superdolly Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Vil gjerne ha tips til gode bøker. Ikke for tungt, gjerne feelgood. Jeg liker krim også, men ikke for voldelig og blodig. Jeg har akkurat lest flere bøker av Lene Lauritsen Kjølner og likte dem godt. Og nå sist leste jeg "Uten vesentlige feil og mangler" av Linda Skomakerstuen.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Bringebærpiken er feelgood, den har gått på rundgang i venninnegjengen her i sommer og alle likte den. Det er jo ikke høyttravende litteratur, men fengende og underholdende feelgood. https://www.ark.no/boker/Karen-Swan-Bringebaerpiken-9788283180091?gclid=EAIaIQobChMIjcyjw6OM1wIVU14ZCh0dogvJEAAYASAAEgJRu_D_BwE Selv har jeg akkurat begynt på Anne Karin Elstad og liker det, leste (slukte) alle bøkene hennes når jeg var tenåring også fikk jeg lyst til å se hva jeg synes om dem som voksen. Jeg liker de som voksen også jeg Anonymkode: 413dc...c92
Himmel og hav Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Sommeren uten menn av Siri Hustvedt er en koselig bok. Elizabeth er borte av Emma Healy Har du lest Jørn Lier Horst sine? Krim men ikke veldig blodige.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Ble akkurat ferdig med Mormor danset i regnet av Trude Teige. Den var helt nydelig og ganske trist Anonymkode: de3e2...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå