Gå til innhold

Gavehjelp til lite oppdatert tante!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt og jente, begge 8 år. Hva ønsker deres åtteåringer seg? Jeg har spurt dem selv, og foreldrene også, men får litt ulne svar.

Anonymkode: 5a160...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til såpass store barn varierer det nok en del avhengig av interesser. 

Min 8-åring er fortsatt veldig glad i Lego. Men han er litt kresen, ønsker seg bare Nexo Knight, ikke Lego Ninjago eller annen Lego. 

Pokemon kort og permer til det er veldig populært her, men det gjelder nok ikke alle steder. 

Bøker er alltid bra. Dersom de ikke er gjennom hele serien av "Gutta i trehuset", passer den til begge kjønn, men obs, mange har nok lest dem allerede. 

Ellers anbefaler jeg veldig bøkene om mesterdetektiven Purriot av Bjørn Rørvik. 

Hva er fritidsinteressene da? Slalåmbriller, fotball, keeperhansker, hodelykt, etc kan være aktuelt.

Om gutten spiller PlayStation ønsker han seg kanskje Skylandersfigurer? (Men det er selvsagt dersom han driver med dette)

Anonymkode: f65c3...d90

Skrevet

Tips til gutt er i hvert fall Lego, det er veldig populært.

Anonymkode: 7b596...cb6

Skrevet

Det er en del gutter på 8 som er ferdig med Lego. Jeg ville ikke kjøpt det mindre jeg visste at han ønsket seg det.

sportsutstyr, spill om han har spillkonsoll, headset, turutstyr,

jenter har jeg ikke så peil på. Hobbyartikler, klær, sportsutstyr, 

Skrevet

Hehe, jeg trodde det var en gammel tante som skulle ha gave jeg, og gikk inn for å foreslå abonnement på ukebladet Familien ;)

Anonymkode: 50262...b60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...