Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Hei jeg har en sånn syklus app og den viser at min fruktbare periode var nå fra 16 til 21 OKT , med eggløsning 20 OKT.. hadde kraftige EL smerter den 18 OKT , så vil vel si at det virker ganske riktig. Vi hadde da samleie i går den 24 og i dag har jeg skikkelige mensmurringer og stikking. ? Er det normalt å få EL lignende smerter etter eggløsning? Har forventet mens den 4 NOV. Har uregelmessig syklus med 32 til 34 dager. for jeg kan vel ikke bli gravid 2 til 3 dager etter EL ? Anonymkode: 96d0f...aca
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Dere hadde samleie lenge etter el? Dere traff altså ikke el = kan ikke bli gravid. Det tar uansett ca 1 uke fra el til et egg evt fester seg. Det er altså umulig å merke noe så tidlig som du skisserer. Selv om du har den app'en, er det vanskelig å si noe om når du faktisk har el. Da må du evt teste/ tempe for å sjekke om du i det hele tatt har eggløsning Anonymkode: f8895...1ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå