Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg har forstått det sånn at Crinone kan styrke livmorslimhinnen og derfor bidra til at egget holder seg der det skal være. Da vil vel ikke preparatet hjelpe mot MA, eller? Anonymkode: 62ae7...171
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg har brukt crinone etter 3 stykk MA. Første graviditet etter/ under utredning fikk jeg crinone og albyl-e. Sluttet med begge i uke 12, mistet i uke 14. Neste svangerskap tok jeg crinone til uke 11/12 og albyl-e til uke 34. Fødte frisk jente i uke 38. Brukte samme "oppskrift" i neste svangerskap som også gikk fint. Jeg tror albyl-e (blodfortynnende) var avgjørende for min del selv om alle tester var "normale" - lykke til! 😊 Anonymkode: b8839...342
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har brukt crinone etter 3 stykk MA. Første graviditet etter/ under utredning fikk jeg crinone og albyl-e. Sluttet med begge i uke 12, mistet i uke 14. Neste svangerskap tok jeg crinone til uke 11/12 og albyl-e til uke 34. Fødte frisk jente i uke 38. Brukte samme "oppskrift" i neste svangerskap som også gikk fint. Jeg tror albyl-e (blodfortynnende) var avgjørende for min del selv om alle tester var "normale" - lykke til! 😊 Anonymkode: b8839...342 Så bra at det ordnet seg! Hvor tidlig begynte du med albyl-e og crinone? Anonymkode: 62ae7...171
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Ved positiv test! 😊 Ja, det var tøffe år når vi mister fire på rad og det at kroppen ikke ga noen tegn om at noe var galt var xtra belastende. Men nå er jeg travel og fornøyd tobarnsmor så det er supert' Anonymkode: b8839...342
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Har hatt SA og MA. Mistanken var dropp og progesteron produksjon etter unnfangelse slik at fosteret døde. Gikk på crinone og da gikk det bra. Har 7 MA og SA bak meg. Anonymkode: f0600...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå