Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg er overvektig etter fødsel veilede jeg 85 gikk ned til 82. Begynnte å trene når lille mann var 4 måneder. Elsket det og nå trener jeg ekstremt hardt minst to ganger i uken i tillegg til en veldig aktiv hverdag. Har holdt på i tre måneder med det i snart 4 måneder. Spiser sunt men har ikke sluttet å amme ennå. Derfor så slipper ikke kroppen min vekten (har skjedd de andre gangene under amming også, dette er barn Nr3) Men jeg føler meg i super form klærne passer bedre er blitt stram og fin. Mannen her er helt i ekstase over hvor fin kropp jeg har fått. Så gikk jeg på vekta i dag og jeg veide nesten 90 kg !!! Hvorfor????? Hva o huleste er det som skjer?? Jeg som var så stolt av fremgangen min! Anonymkode: e319d...e99
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Muskler veier mer enn fett, men man legger ikke på seg så mange kilo med muskler på så kort tid. Men drit i det da, du føler jo deg så fresh og stram, er ikke det viktigere enn å henge seg opp i tallet på vekta? Anonymkode: e8e14...e76
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Kanskje vekta var opp ned og det stod 60 kg? men uansett, drit i å veie deg,det er noen ymse greier. Tenk heller at du passer bedre i klærne og mål vektnedgang på den måten Anonymkode: 2be80...7b4
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Det er viktigere hva klærne sier enn hva vekta sier. Anonymkode: 9e65d...977
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Jo da jeg er enig i det men blir jo skikkelig deppa:( vet at puppene mine veier ca 5 kg tilsammen G cup men allikevel:( jeg lurer på om ikke jeg trener for mye styrke men trener med pt så ikke noe hjemme video jeg «trener sååå hardt» her. Her snakker vi virkelig hard trening. Anonymkode: e319d...e99
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Uff føler nesten til at jeg vi ha slanke operasjon etter dette 😤 Anonymkode: e319d...e99
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 Det er begrenset hvor mye to styrketreningsøkter i uken forbrenner altså, jeg tror du overvurderer det. Men du blir jo sterkere, fastere i fisken og føler deg bedre, det oppnår du med treningen og det er kjempebra. Fakta er likevel at skal du ned i vekt er det kostholdet som er viktigst, som de sier på Grethe Roede kurs, trening fjerner gram, kosthold fjerner kilo. Jeg har en venninne som trener 10-15 timer i uka, selv hun måtte gjøre noe med kostholdet for å få vekk de siste 5-6 kiloene. Anonymkode: 812b2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er begrenset hvor mye to styrketreningsøkter i uken forbrenner altså, jeg tror du overvurderer det. Men du blir jo sterkere, fastere i fisken og føler deg bedre, det oppnår du med treningen og det er kjempebra. Fakta er likevel at skal du ned i vekt er det kostholdet som er viktigst, som de sier på Grethe Roede kurs, trening fjerner gram, kosthold fjerner kilo. Jeg har en venninne som trener 10-15 timer i uka, selv hun måtte gjøre noe med kostholdet for å få vekk de siste 5-6 kiloene. Anonymkode: 812b2...9aa Jo er klar over det noterer absolutt alt jeg spiser på Lifesum og det er alltid innafor forstår rett og slett ingenting. Her er det jo i tillegg snakk om mye overvekt ikke «bare» 5-6 kg Anonymkode: e319d...e99
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jo er klar over det noterer absolutt alt jeg spiser på Lifesum og det er alltid innafor forstår rett og slett ingenting. Her er det jo i tillegg snakk om mye overvekt ikke «bare» 5-6 kg Anonymkode: e319d...e99 Da må du jo være i fornektelse et eller annet sted? Veier du alt du putter i munnen? Hva med oljen/smøret du steker i, den biten med mat du tok fra en av ungene sin asjett, kaffen med melk/sukker i....? Ammingen kan sette ned stoffskiftet og forbrenningen litt, for å sikre nok energi til melkeproduksjon, så hadde det vært 5-6 kg kunne du skyldt på det. Men når det er snakk om 20-30 kg overvekt, da spiser du rett og slett enten altfor mye, eller helt feil, mest sannsynlig litt av begge, litt for mye av feil mat. Anonymkode: 812b2...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Du skal trene svært mye før det du forbrenner under trening påvirker vekta. Men trening øker jo forbrenningen generelt en del, så trening er bra for alt. Og så er det en myte at muskler veier så mye mer enn fett - det gjør de ikke. Kostholdet betyr det aller meste når det kommer til vekta. Anonymkode: 5e111...531
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #11 Skrevet 25. oktober 2017 Eller vekta viser feil??? Vår viste mellom 4 og 5 kilo for mye viste det seg. Og når den i tillegg kan vise for mye (eller for lite) etter hvilke underlag den står på,- så kan man ha store avvik på uten å tenke på at det kan være feil. Samme sted i huset å sette vekta er alfa og omega,- deretter kan det være greit å bytte ut etter noen år. Offentlige vekter (postkontor ol) må jo kontrolleres hvert år fordi det alltid over tid skjer avvik! Og dette er gjerne vekter som veier små, lette ting..Tenk slitasjen på ei badevekt da... Anonymkode: f8720...9b5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #12 Skrevet 25. oktober 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du jo være i fornektelse et eller annet sted? Veier du alt du putter i munnen? Hva med oljen/smøret du steker i, den biten med mat du tok fra en av ungene sin asjett, kaffen med melk/sukker i....? Ammingen kan sette ned stoffskiftet og forbrenningen litt, for å sikre nok energi til melkeproduksjon, så hadde det vært 5-6 kg kunne du skyldt på det. Men når det er snakk om 20-30 kg overvekt, da spiser du rett og slett enten altfor mye, eller helt feil, mest sannsynlig litt av begge, litt for mye av feil mat. Anonymkode: 812b2...9aa Nei altså jeg var sengeliggende i 9 måneder og det kommer av det. Så nei spiser hverken for mye eller feil. Spiser hjemmelaget sunn mat med mye grønnsaker. Slet veldig med å gå ned med nr 2 og prøvde alt redningen ble ekstrem lavkarbo. Men det kan jeg ikke gjøre dør jeg har sluttet å amme. Anonymkode: e319d...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå