Gå til innhold

Dårlig i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte meg dårlig, kaldsvettet og var klam i hendene. Glovarm på huden (mannen kjente), men frøs ganske (feber). Hoven og nesten følelsesløs i hender, føtter og på leppene i ansiktet. Kunne bite meg i leppa, merket det ikke. Alt dovnet bort. Jeg måtte nyse, smerter i nesa fordi noe irriterte. Samme følelsen som rett før du må nyse (hvis noen sliter med allergi/mye nysing vet sikkert mange om den smerten som kan komme), spredte seg inn til ørene. Litt kløe i hodet. Brennende følelse inni kroppen. Smerter I armer.

Jeg har gått rundt og nøset i 2-3 dager nå. Er noe jeg ikke tåler. Aner ikke hva, kom plutselig. Og nå, mer alvorlige symptomer om natta. 

Jeg hadde glemt å ta allergitablett. Tok 1 da jeg våknet og etter noen timer begynte den å virke. Men fortsatt syk. Lukket soveromsvinduet og det hjalp betraktelig! 

Jeg aner ikke hva det er, men nysing peker mot en slags immunologisk reaksjon/aggressivt immunforsvar. Er under utredning. Men jeg kan ikke ta bilder av at jeg nyser, klør, mister følelsen I deler av kroppen. Ingen kan se at jeg ikke føler fingrene mine. Noen ganger har jeg vært ekstremt syk og "heldig" slik at jeg har fått hevelse jeg kan ta bilde av, men det har kun skjedd at jeg har fått tatt bilde 1 gang. Stort sett mister jeg følelsen, klør uten utslett, og får feber og skjelvinger. Diffuse symptomer. Flere som har opplevd

Anonymkode: 88f88...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*flere som har opplevd det samme? 

Postet litt tidlig. 

Hi

Anonymkode: 88f88...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...