Gå til innhold

Hva slags møteromsmat får dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er de blitt flinkere til å sende fruktfat, men fortsatt også kjeks/wienerbrød, litt kjipt når man prøver å styre vekta men trenger litt påfyll...

Hvis dere har fruktfat, hva er på det? Oppskåret eller helt?

Anonymkode: 5eff5...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke møtemat. Kaffe, te og vann. Og det holder i massevis. Hvorfor skal man absolutt spise noe i et møte, dersom det ikke er snakk om et lunsjmøte? 

Anonymkode: 6c2ba...460

Skrevet

Møtemat? Hvorfor har dere mat i møter? Kan du ikke bare la være å spise det? Eller MÅ du spise dersom du ser mat? 

Anonymkode: 473d6...c47

Skrevet

Vi har kun kaffe og te til internmøter. Dersom kunder er her, så serverer vi kjeks og wienerbrød ja......

Anonymkode: 4eebd...31a

Skrevet

FÅ møtemat? Vi spiser medbrakt. Får kanskje kaffe/te (men vi betaler kaffepenger, så egentlig betaler vi for den). Frukten vi har er fruktabonnement som vi betaler for selv, den kommer som hele frukt og ikke oppdelt.

Anonymkode: c1917...bda

Skrevet

Ved møter på 4 timer eller mer er det kaffe/te, farris og et fat oppskåret frukt. Ved kortere møter er det kaffe/te.

Anonymkode: 8b0da...971

Skrevet

Møtemat?! Nei, det får vi ikke... Kaffe/te.

Til nød så har jeg opplevd baguetter hvis det varer en stund over lunchtid , og det er med toppledelsen 😏 (Da blir det vist ekstra stas på ting)

Anonymkode: e17c8...7d6

Skrevet

Twist sjokolade. Kaffe, te og vann. De fleste har spist frokost og lunsj. Møter etter kl 17 er stortsett pizza evt noe møteleder har laget og tatt med seg eller gitt beskjed om at mat ikke serveres, da kjøper jeg med fjordland og varmer i micro før møtet. Jobber kommunalt.

Anonymkode: e9708...3c0

Skrevet

Vi har ikke møtemat på korte internmøter, men kjøper inn druer/cherrytomat eller lignende på lengre møter.

Anonymkode: b9316...93b

Skrevet

Kommer ann på. Er det tidlig møte (type før lunch) er det bare kaffe/te/kjeks. Lunchmøter bestiller vi baguetter eller smørbrød. Har og mineralvann da. 

Og ettermiddagsmøter er alltid pizza og cola 🙈

Anonymkode: d298c...210

Skrevet

Jeg har bestemt at vi ikke skal kaker og annet usunt på møter og samlinger. Vi har ofte frukt. Noen ganger nøtter, grønnsaker, smoothie eller liknende. 

Grove rundstykker hvis det er lunsj. 

Alle er enige i dette, så det har blitt en selvfølge å tenke sånn hos oss. 

Anonymkode: b9c0c...423

Skrevet

Jeg jobber som hjelpepleier, de eneste gangene vi får noe på møter er hvis en kollega har hatt bakedilla hjemme og selv betalt ingrediensene. Vi betaler også for kaffe og te av egen lomme, vann er gratis.

Anonymkode: 3b7bf...a6d

Skrevet

Møtemat har jeg aldri sett noe til. 

Anonymkode: e14f1...84a

Skrevet

Møtemat har vi aldri

Anonymkode: 78778...241

Skrevet

Vi bestiller bagetter eller salat når møtene stater på morran og går over lunsj. Har ofte litt frukt stående også.

På kortere møter, rundt 2 timer, har vi kun drikke, vann/kaffe. Det er stort sett interne møter, så personalet henter sitt eget.

Anonymkode: c9059...0f8

Skrevet

Dersom det er møter som varer over lunsjen, blir det servert baguetter/rundstykker. Om det er interne møter eller kortere møter serveres kaffe og te.

Anonymkode: e9b9e...5e0

Skrevet

Møtemat, faktisk ... hvis vi er heldige rekkevidde en tur på toalettet etter endt undervisning før møtene starter. Er vi ekstra heldige er det kaffe på lærerværelset ... da kan det hende at vi får rasket med oss en kopp også 😊

Noen ganger (les ofte) hender det at vi ikke får spist matpakken vår i lunchen. Da kan det hende at vi tar med matpakken vår.

Skrevet
2 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Møtemat, faktisk ... hvis vi er heldige rekkevidde en tur på toalettet etter endt undervisning før møtene starter. Er vi ekstra heldige er det kaffe på lærerværelset ... da kan det hende at vi får rasket med oss en kopp også 😊

Noen ganger (les ofte) hender det at vi ikke får spist matpakken vår i lunchen. Da kan det hende at vi tar med matpakken vår.

Hos oss har vi spleiset på fruktkasse, så da har vi frukt på ettermiddagsmøtet. Det varer i to timer. Fast morgenmøte varer i 1 1/2. Vi lærere sitter vel ikke like mye i møter som mange andre, vil jeg tro? 

På planleggingsdag får vi ofte rundstykker eller annen brødmat. 

Anonymkode: 43ec7...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...