Gå til innhold

Når sluttet barnet ditt på SFO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. Når reduserte dere bruken av SFO?

Første halvdel av første trinn var gutten min på SFO og skole kl. 07.45 - 16.30. Siste halvdel av første trinn gikk han hjem kl. 15.30. Slik er det fortsatt, men vi vurderer å la han prøve seg på å gå rett fra skolen kl. 13.30 noen dager. Jeg er usikker på hvor stort utbytte han har av den sosiale delen lenger. Morgen SFO tror jeg vi kommer til å ha lenge på grunn av det praktiske.

Anonymkode: f2519...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet etter endt 1.klasse 

Anonymkode: 98328...0fc

Skrevet

Eldste (jente) sluttet etter 2. Klasse. Da var jeg hjemme i permisjon med nr to

Mellomste (jente) sluttet på ettermiddagen etter 2. Klasse, men gikk på morgenen ut 3 klasse.

Minste (gutt) er et susehode uten like tror jeg og han må nok ha sfo en god stund til (går i 2. klasse nå) i alle fall på morgenen. Han er ikke rutinert på noen måte når han skal noe sted. Etter skolen blir han sendt hjem fra sfo klokken 15.00 og går rett hjem og gjør lekser og tar ut matboks. Han kan nok slutte med sfo på ettermiddagen, men det er hans arena for å være sammen med vennene sine, så jeg lat han gå litt til.

Anonymkode: 635f8...f39

Skrevet

2.klasse. Hadde nok måttet gå lenger hvis ikke det var for at jeg var i barselpermisjon det året og så var samboer hjemme mye av året hun gikk i 3.klasse grunnet operasjon med mye komplikasjon og reoperasjon.

Anonymkode: 564db...aa2

Skrevet

Eldste gikk på aktivitetsskolen (som sfo heter i Oslo) ut fjerdeklasse. Yngste går i 3. klasse nå, og går fortsatt på Aks. Veldig vanlig her at de aller aller fleste går på Aks. Tror ingen i klassen hans har sluttet ennå. Han går nok der ut 4. klasse, men med redusert plass neste år.

Anonymkode: 04fd4...c99

Skrevet

Gikk over til 1/2 plass fra nyttår i første klasse(men da gikk jeg ut i fødselspermisjon også.)

Halv plass i andre klasse. Ingen SFO nå i tredje klasse. Jeg jobber 50%, så han er alene hjemme etter skolen ca to dager i uka, og da et par timer

Anonymkode: c7c44...72a

Skrevet

Hatt 60% plass fra i hele 1.klasse og frem til april i 2.klasse. Da sluttet han. Nå går han i 3.klasse og det er kun 10 av 24 i klassen som har SFO enda

Anonymkode: 002ec...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...