Gå til innhold

Er Reima vinterdresser store i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en knallfin i størrelse 86 på finn, men i og med at pjokken er 2,5 år, lurer jeg på om den kan bli for liten? Han bruker 86/92 i de fleste andre merker (gensere og bukser). Han brukte en vinterdress fra nameit i fjor/vår i størrelse 80. Jeg tror han er ca 85 cm høy.

Noen som vet om Reima er store i størrelsen?

Anonymkode: 74524...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 80 til min som straks blir to. den passer helt fint, ikke veldig mye å gå på, men satser på den holder gjennom vinteren.

Min gutt er 83/84 cm tenker jeg. Bruker 80 og 86 i klær, ikke lenge siden han begynte på 86 og enkelte plagg kan være litt for store enda.

Anonymkode: d19c5...af3

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har 80 til min som straks blir to. den passer helt fint, ikke veldig mye å gå på, men satser på den holder gjennom vinteren.

Min gutt er 83/84 cm tenker jeg. Bruker 80 og 86 i klær, ikke lenge siden han begynte på 86 og enkelte plagg kan være litt for store enda.

Han har forøvrig 86 i Name it softshelldress og den er rikelig stor.

Skrevet

Jeg synes ikke de virker så store, men det kommer jo an på hva man sammenligner med. Har ikke erfaring med så små størrelser da, men vi har en Reima i 116 og en Didrikson i 120, og det er ca 8 cm forskjell på dem i lengden. Min sønn har brukt samme størrelse i Reima dresser som i vanlige klær.

Anonymkode: bfdaa...233

Skrevet

Har kjøpt 98 til min på 2 år, han er ca 90 lang og den passa bra. Så synes ikke de var så store. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har funnet en knallfin i størrelse 86 på finn, men i og med at pjokken er 2,5 år, lurer jeg på om den kan bli for liten? Han bruker 86/92 i de fleste andre merker (gensere og bukser). Han brukte en vinterdress fra nameit i fjor/vår i størrelse 80. Jeg tror han er ca 85 cm høy.

Noen som vet om Reima er store i størrelsen?

Litt, men ikke veldig. Min bruker 86-92, og vi har dress i 92. Hadde ikke satset på 86 :)

Skrevet

Takk for svar!

Tror ikke jeg tør å satse på 86. Så kjedelig om den ikke holder. Da blir det 92. 😊

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...