Gå til innhold

Halloween spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går ungene knask eller knep? Er det nå på søndag eller tirsdag?

Anonymkode: 31ddc...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halloween er 31.10 ikke før og ikke etter

Skrevet
Akkurat nå, klg,2 boys now:) skrev:

Halloween er 31.10 ikke før og ikke etter

Takk ❤️

Skrevet

Alltid 31.10

Anonymkode: f5b57...020

Skrevet

Er Halloween populært på bygda og? 

Har ikke inntrykk av det her iallefall. Private Halloween fester/bursdager men ingen/veldig få som kler seg ut og går rundt. Det gjør vi på nyttårsaften.

Anonymkode: 091db...a08

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke inntrykk av det her iallefall. Private Halloween fester/bursdager men ingen/veldig få som kler seg ut og går rundt. Det gjør vi på nyttårsaften.

Går ut ifra at du er fra bergen ettersom du nevner nyttårsbukk. Vi bor på Os å her var det kun en som ga godteri å vi ringte på til mange. Når vi bodde i nesttun området fikk han så mye godteri at vi gikk kortere enn vi først hadde tenkt.

Anonymkode: dbb49...b13

Skrevet

Nei bor ikke i Bergen 😅

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Når går ungene knask eller knep? Er det nå på søndag eller tirsdag?

Halloween er kun på tirsdag

Anonymkode: 77915...aec

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Halloween er kun på tirsdag

Anonymkode: 77915...aec

Eller for å presisere: Halloween er kun 31.10. Hvert år, fullstendig uavhengig av ukedag. 

Anonymkode: fc103...243

Skrevet

Mine kommer til å gå på søndag for da har vi tid. Fatter ikke at dere gjør sånt på en ukedag.

Anonymkode: 09b98...538

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine kommer til å gå på søndag for da har vi tid. Fatter ikke at dere gjør sånt på en ukedag.

Feirer dere 17 mai den 13 mai også,fordi det passer bedre?

Anonymkode: bd282...198

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer du her på søndag får ikke ungene så mye som et lite drops en gang. Jeg hadde gitt dere beskjed om å komme tilbake om to dager. Er ikke ungene store nok til å tåle det på vanlig hverdag er de for små til å gå knask eller knep.

Anonymkode: 1aa1e...599

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer noen til meg lørdag eller søndag, så blir jeg nok litt irritert. Det er nok med sted kommer 31.10 om de ikke skal begynne å komme hver dag før eller etter fordi det "passer bedre". Passer det ikke den korrekte dato, så lar man vær. Rett og slett. 

Anonymkode: 34854...510

Skrevet

Vi bør på bygda og her er det mange unger som kler seg ut og går rundt.

Anonymkode: 7b8bb...b9d

Skrevet

Har aldri opplevd å få barn på døra anna enn 31.10, og dei ville neppe fått noko snop, sidan eg pleier vere treg med å handle inn.  

Skrevet

Vi har heller ikke noe snop i hus på søndag. Det kjøper jeg inn på vei hjem fra jobb på tirsdag, så de som kommer i helga fordi "det passer bedre", kommer nok ganske tomhendt tilbake. Har heldigvis aldri opplevd å få Halloweenbesøk andre dager enn 31.10.

Anonymkode: c7da8...ffc

Skrevet

Håper dere kommer her, for dere får ikke en shit! Godteri og pynt blir ordnet mandag.

Du er rimelig fjern!

Anonymkode: 4ccf9...007

Skrevet

Barn er hjertelig velkommen hit på Halloween , på tirsdag 😃 Til helgen vil legg ikke ha besøk. Ikke noe spesielt vi feirer da . 

Anonymkode: e240e...88a

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha Jeg dævver ! Pluss at jeg blir flau 🙈

Anonymkode: e240e...88a

Skrevet

Mine skal gå når er er Halloween. På tirsdag.

Om det kommer noen hit på døra før tirsdag så må de gjerne bare komme, men jeg har verken pynt eller gotteri.Vil de ha gotteri får de komme tilbake på Halloween

Anonymkode: 7c6d9...f02

Skrevet

31.10, alltid. Om noen kommer før får de også her beskjed om å komme tilbake på riktig dag. Fatter ikke at noen vil påtvinge ungene sine den skuffelsen :(

Anonymkode: 8c45d...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...