Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 For ca ett år siden ble jeg kjent med grei og hyggelig mann som har en kjæreste som bor 8 timer unna. Så det ble til at vi har funnet på ting sammen som ut å spise,gå på akvariet gå på kino osv. Stortsett har jeg hatt med sønnen min på 5 år siden jeg har aleneansvaret for han. Har møtt han kanskje 8 ganger. Nå har vi ikke sett han før sommeren for han er flyttet til damen sin. Nå skal de begge to til bergen på ett arrangment å han spør om han og damen hans kan overnatte her. Jeg har ikke noe lyst å ha overnatting av en jeg ikke kjenner så godt og en jeg aldri har møtt. Jeg løy å sa at jeg skulle sitte barnevakt den dagen så var ikke hjemme. Nå spør han om de kan overnatte torsdag eller fredag istedet. Hva svarer jeg? Ønsker jo ikke være kjip men kjenner de ikke så godt at jeg synes det er naturlig at de skal overnatte her Anonymkode: 22783...f59
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Det høres j t som om dere henne hverandre godt og har gjort mye sammen. Hva er problemet med å få dem på besøk? Anonymkode: f7e6d...7fe
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 "Beklager, men det passer ikke særlig godt akkurat nå."? Anonymkode: 4fa18...0bc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det høres j t som om dere henne hverandre godt og har gjort mye sammen. Hva er problemet med å få dem på besøk? Anonymkode: f7e6d...7fe Besøk hadde vært helt greit,overnatting er noe helt annet synes jeg Anonymkode: 22783...f59
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Beklager det passer ikke. Er det virkelig så vanskelig å si nei??? Anonymkode: 7fbf4...a7b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Beklager det passer ikke. Er det virkelig så vanskelig å si nei??? Anonymkode: 7fbf4...a7b Ja er faktisk det Føler meg slem som sier nei Anonymkode: 22783...f59
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Beklager, det passer ikke, men jeg kan anbefale dette hotellet (så legger du ved en link). Anonymkode: 0d5a9...14f
Yellow Brick Road Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 Vel, du har allerede rotet deg ned i gjørma med å unnskylde deg ut fra det første spørsmålet, så nå får drar fram spaden og spa deg løs... Nei, hva skal du si som ikke avslører løgnen? Du får bare være ærlig å si at det du ikke vil ha overnatting av en du ikke kjenner. Alternativ to er å grave deg enda lenger ned i løgn (Nei, nå skal du høre jeg må visst være barnevakt hele helga og alle helgene rundt også, så ...)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #9 Skrevet 24. oktober 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja er faktisk det Føler meg slem som sier nei Anonymkode: 22783...f59 Det er jo slemmere å late som om du vil, men ikke kan. Da leder du de jo bare an Anonymkode: e321d...ab1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #10 Skrevet 24. oktober 2017 Da hadde jeg svart: "det hadde vært hyggelig det, men det passer desverre dårlig. En liten hvit løgn i starten der😉 Anonymkode: 6a5dc...e4a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #11 Skrevet 24. oktober 2017 Det der hadde ikke jeg giddet heller. Bare si at det ikke passer. Du trenger jo ikke gi noen forklaring :-) bare si "Beklager, men det passer ikke så godt. Håper dere får en hyggelig tur :-) " Anonymkode: da4d9...f04
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #12 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg syns det er rart av han å spørre jeg. Har han ikke råd til å bo på hotell med kjæresten én natt? Hvorfor skal de til deg? Hadde jeg vært dama hans hadde jeg nekta plent å sove over hos en dame JEG ikke kjenner. Rare greier. Anonymkode: 7dd10...f04
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #13 Skrevet 24. oktober 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns det er rart av han å spørre jeg. Har han ikke råd til å bo på hotell med kjæresten én natt? Hvorfor skal de til deg? Hadde jeg vært dama hans hadde jeg nekta plent å sove over hos en dame JEG ikke kjenner. Rare greier. Anonymkode: 7dd10...f04 Ja jeg synes også det var rart at han spør meg,å jeg bor jo en time unna der de skal på noe. Anonymkode: 22783...f59
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #14 Skrevet 24. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg synes også det var rart at han spør meg,å jeg bor jo en time unna der de skal på noe. Anonymkode: 22783...f59 Kanskje han ser deg som en venn og tenker at det hadde vært hyggelig å se deg igjen. Slå to fluer i ett smekk, dra på en ting óg møte deg. Anonymkode: c0af7...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå