Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg er gravid, og viste samboeren min testen nå.. han svarer med ; det passer ikke så godt nå" etterpå ba han om en pause.. jeg beholder.. men .. trenger noen å snakke med.. vet ikke hva jeg skal si eller gjøre Anonymkode: 2137c...18f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Du kan ta kontakt med amathea. Har selv blitt alenemor, det er tøft men det går bra:) Anonymkode: a6f6c...7e3
Fru Banderas Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Dere BOR sammen, men "tar pause" rett som det er? Hva er dette for en nisse?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 7 minutter siden, Fru Banderas skrev: Dere BOR sammen, men "tar pause" rett som det er? Hva er dette for en nisse? Ært sammen i snart 3 år.. har snakket om å ta pause før men vi har snakket iss igjennom det.. nå virker det som det var løsningen hans... vi har prøvd å bli gravide i de tre årene også.. så det burde ikke være noen overraskelse heller.. har bestemt meg for å beholde.. jeg har barn fra tidligere ekteskap og ønsker barn.. skal jeg bare si det til han.. enten får han bli med på denne karusellen, eller trekke seg NÅ? Skjelver.. trodde dette skulle være en fin nyhet:( Anonymkode: 2137c...18f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Ta kontakt med amathea som en over her sier, de kan du snakke med. Du kan også bestille deg en time til legen og fortelle situasjonen og høre om du kan snakke med andre også, f.eks. jordmor/helsesøster eller andre. Overrask den samboeren, be ham flytte ut om han trenger en pause, men også at du bestiller en time til familievernkontoret for parterapi - dere skal bli foreldre og det må han forholde seg til enten dere forblir sammen eller dere bor hver for dere. Og vil han ikke være med i parterapi, da går du til fvk alene. Anonymkode: 5afff...a74
Fru Banderas Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 Det er veldig synd at det ble slik for dere, og jeg føler med deg. Du bestemmer selv hva du vil gjøre videre, og uansett hva du velger er det riktig valg for deg! Tenk at det er bedre å være alene med et barn enn å være sammen med en kronidiot. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Takk for det.. jeg føler meg så j.. alene nå.. helt idiotisk å kaste inn håndkle nå... han sa plutselig at det holder med de jeg har.. fordi han ikke har noen og datt inn i forhold med meg og var vel ikke helt forberedt på "ungemas"... og så sa han at det er vel greit med en pause så han får orden på hodet.. blr vi ta en pause? Jeg har på følelsen at im vi gjør det så forblir det sånn... jeg prøvde å si at han ikke skulle gi oss opp og st vi skulle få litt mer alene tid å prate om problemene enn å bare ta pause fra de.. føler at det blir å bare gjemme vekk problemene... hva gjør man i pause? Jeg syns pause er så fjortiss😆 Anonymkode: 2137c...18f
Fru Banderas Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 Han høres utrolig umoden ut. "Ungemas passer ikke nå as" - kjære vene.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #9 Skrevet 24. oktober 2017 Huff stakkars! Unnskyld ordbruken men for en drittsekk!! Nei be han ta pikk pakket og flytte til h***** ut. Særriøst nå må du ikke falle i dunge og krype for han! Du må bare være svært streng! Er det som nytter i slike tilfeller..om du viser han at du er svak og vil gjøre alt for å holde på han etter en slik beskjed som du fikk av han så kommer han til å trekke seg enda lengre unna garantert! Stå på ditt,vær streng og vis han at du ikke er avhengig av å ha han tilstede. Anonymkode: db295...aaa
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #10 Skrevet 24. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Huff stakkars! Unnskyld ordbruken men for en drittsekk!! Nei be han ta pikk pakket og flytte til h***** ut. Særriøst nå må du ikke falle i dunge og krype for han! Du må bare være svært streng! Er det som nytter i slike tilfeller..om du viser han at du er svak og vil gjøre alt for å holde på han etter en slik beskjed som du fikk av han så kommer han til å trekke seg enda lengre unna garantert! Stå på ditt,vær streng og vis han at du ikke er avhengig av å ha han tilstede. Anonymkode: db295...aaa Takk det er jeg innerst inne enig i.. jeg føler jeg kryper og beeeeer han komme tilbake.. g det blir jo feil.. jeg vet jo det.. men lett å havne der.. har ikke snakket mer med han etter jeg dro .. men skal innom han i morgen.. lurte på å si st jeg beholder uansett hva han vil.. (vi har jo tross alt prøvd i 3 år) så får han finne ut i løpet av kort! Tid .. om han vil være med på dette å få oss til å fungere, eller om han pakker det han har og drar.. men jeg er imot en pause.. har vært borti sånn av å på forhold før.. jeg liker det ikke.. hva tenker dere om pause??? Anonymkode: 2137c...18f
Mumua Skrevet 24. oktober 2017 #11 Skrevet 24. oktober 2017 Pause er bullshit, voksne mennesker driver ikke med slikt. Han har vært med på prøvingen i 3 år, så kommer han nå og ombestemmer seg? Det funker ikke sånn. Si at du beholder barnet og at han har ut morgendagen på seg til å bestemme om han er ombord eller ikke. Enten jobber dere med forholdet umiddelbart eller så er det slutt og time på fvk for å legge en plan videre mtp det kommende barnet. Det er enten eller nå, ikke gå noe mer rundt i grøten.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #12 Skrevet 24. oktober 2017 Enig.. skal be han finne ut dette litt kjapt.. pause .... hau Anonymkode: 2137c...18f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #13 Skrevet 24. oktober 2017 Altså.. Skal du velge bort et barn eller en umoden og usikker fyr som han der? Jeg hadde beholdt jeg. Hvis du tar abort.. Kommer dere til å leve lykkelig i alle deres dager da? Nei, du kommer til å hate han for dette. Anonymkode: f4861...6e5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #14 Skrevet 24. oktober 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Huff stakkars! Unnskyld ordbruken men for en drittsekk!! Nei be han ta pikk pakket og flytte til h***** ut. Særriøst nå må du ikke falle i dunge og krype for han! Du må bare være svært streng! Er det som nytter i slike tilfeller..om du viser han at du er svak og vil gjøre alt for å holde på han etter en slik beskjed som du fikk av han så kommer han til å trekke seg enda lengre unna garantert! Stå på ditt,vær streng og vis han at du ikke er avhengig av å ha han tilstede. Anonymkode: db295...aaa Dette dette dette ! Anonymkode: f4861...6e5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #15 Skrevet 24. oktober 2017 Merker jeg blir irritert! Han bestemmer at det er han som sitter med makta! HAN bestemmer at dere tar pause. Han bestemmer utfallet. Hvorfor det ? Gjør som db295 sier! Ta makta tilbake! DU sier :" Du har ut uka på å bestemme deg for hva du vil. Bli eller dra. Ferdig snakka! " stå opp for seg selv/ dere nå ! Kom igjen a !❤ Anonymkode: f4861...6e5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #16 Skrevet 25. oktober 2017 Abort er ikke noe alternativ for meg, så der er vi splittet uansett... han spurte meg i sta om jeg virkelig mente at vi skulle ha baby.. når vi ikke har eget hus, stor nok bil, osv.. men ingen har spurt om meningen min.. jeg vet den selv altså men han kan ikke referere til meningen min da jeg kun viste han testen og sa at jeg fant ut grunnen til at jeg var så kvalm ... var litt slem når han sa at vi ikke hadde stor nok bil... sa at uten han så fikk vi fint plass😽 Anonymkode: 2137c...18f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #17 Skrevet 25. oktober 2017 Hvor stor bil trenger han egentlig til to barn da? Jeg har fire barn og kjører en suzuki swift Anonymkode: 6fafe...9af
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #18 Skrevet 25. oktober 2017 Huff nei.. kom ikke noe lenger i praten ang dette i dag.. lot det ligge uten å dra det opp når jeg var en tur hos han i sta.. ( han er på opptrening etter operasjon) han sier han gleder seg til å komme hjem nå... jeg har mest lyst å bare drite i å snakke om baby med han nå.. han er jo nødt å bringe det på banen før eller senere da? Ja jeg er litt softheart.. men jeg spurte han om hva som foregikk inni hodet hans og da sa han bare at det var litt mye akkurat nå.. var ikke akkurat no plass oppå der å sitte alene å prate heller så kanskje like greit å drøye til uka når han kommer hjem.. det irriterer meg så jævelig at vi har prøvd og prøvd å bli gravid.. masse utstyr har vi arvet også.. og når det skjer så ... nei da passer det ikke🎃🎃 Anonymkode: 2137c...18f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #19 Skrevet 25. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Huff nei.. kom ikke noe lenger i praten ang dette i dag.. lot det ligge uten å dra det opp når jeg var en tur hos han i sta.. ( han er på opptrening etter operasjon) han sier han gleder seg til å komme hjem nå... jeg har mest lyst å bare drite i å snakke om baby med han nå.. han er jo nødt å bringe det på banen før eller senere da? Ja jeg er litt softheart.. men jeg spurte han om hva som foregikk inni hodet hans og da sa han bare at det var litt mye akkurat nå.. var ikke akkurat no plass oppå der å sitte alene å prate heller så kanskje like greit å drøye til uka når han kommer hjem.. det irriterer meg så jævelig at vi har prøvd og prøvd å bli gravid.. masse utstyr har vi arvet også.. og når det skjer så ... nei da passer det ikke🎃🎃 Anonymkode: 2137c...18f Hva om du sier st du trenger pause fra han og ustabiliteten hans? Anonymkode: 2137c...18f
Lolita1986 Skrevet 26. oktober 2017 #20 Skrevet 26. oktober 2017 Ny dag... ingen muligheter.. fortsatt ikke nevnt baby .. skal jeg la det skure å gå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå