Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Mannen min klager noen ganger på at han sliter å sovne om kveldene (selv om han nesten alltid sovner før meg) og han hinter til at det som hjelper best er orgasme når han ligger i senga fordi han da blir trøtt rett etterpå, slapper av og sovner. Greit, jeg har forstått fra før at menn blir trøtte og uinteresserte i det meste rett etter en orgasme. Men jeg vil ikke at DET skal være grunn til at vi skal ha sex, og jeg synes også det blir rart om jeg skal runke han til orgasme før leggetid fordi det får han til å sovne fortere. Greit, vi kan gjøre det av og til, men det skal da være fordi JEG også har lyst. Synes bare det hele blir veldig rart om hans "søvnproblemer" skal være årsak til sex. Flere som har menn som har hintet om det samme?? Anonymkode: e720f...1f5
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Ha ha nei!!! Da får han fikse saken selv i så fall! Jeg er ikke sex-tjener! Jeg har sex når jeg har lyst Anonymkode: eb641...1cc
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Høres sært ut... Anonymkode: 9f033...93e
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Herlighet, har han ikke hender selv Anonymkode: b1368...ef2
the amazing spidermamma Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Si til ham at da får han forføre deg først? Merkelig måte å be om sex på.
Englenemine Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 Haha morromann! Han har da egne hender til sovemedisinrunken sin?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg hadde også ledd av et slikt forslag! Mener mannen at du helst skal runke eller suge ham til orgasme slik at han skal få sove - uten at han gjør noe for deg eller at dere er sammen om sexen? I så fall er det bare å spørre ham om han er frisk. Om han sliter med noe og ikke får sove - da har han et ansvar for å dra til legen og ev. få hjelp for det som gjør at han ikke greier å slappe av. Han kan begynne med avspenning, meditasjon, yoga - alt vil hjelpe ham både med å slappe av og sove. Men jeg tenker også at dette kanskje er mannens måte å vise at han sliter i forholdet, at dere ikke har sex ofte nok. I så fall er det jo et større problem i forholdet, og da kanskje mest med kommunikasjon. Anonymkode: 862e2...cf1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 For en turn-off. Anonymkode: 0bd8f...02c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #9 Skrevet 24. oktober 2017 Orgasme funker for meg også når jeg sliter med å sovne, men det fikser jeg da virkelig selv. Man bruker ikke partneren som sovemedisin... Anonymkode: 26ec1...d9d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #10 Skrevet 24. oktober 2017 Haha, den var ny😂 Men mannen min pleier å ha sex med meg når jeg er urolig, det funker veldig! Jeg har ikke visst det, mannen har bare «gitt meg en runde» og latt meg tro at det bare var fordi han hadde lyst. Jeg har ADHD, samt endel «grums» fra barndom og ungdomstiden, så jeg er ofte «makkete» og urolig, spesielt når jeg skal sove. Og han har lært at sex roer hode og kropp😊 Anonymkode: 82157...fd1
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #11 Skrevet 24. oktober 2017 Det kan også mannen min finne på å si... turn off! Anonymkode: f2cad...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå