Gå til innhold

Should i stay or should i go?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

trenger litt innspill.. er 21 år og sammen med en kjempe flott fyr, men noen ganger tenker jeg på å gjøre det slutt. Han er stabil økonomisk, og til å stole på. Vi har kjøpt leilighet sammen som vi har bodd i ett år. Vi har vært sammed i tre år.

problemet er det at vi vill forskjellige ting, han vill ikke ha barn,men det vill jeg. Også gjør vi skjeldent noe sammen lenger, men jeg verdsetter utrolig høyt at jeg alltid kan stole på han. Vi gjør masse forskjellge ting uten hverandre på fritiden, setter skjelden av tid til å være sammen. Han snakker lite og er alltid veldig uhyggelig mot mine venner.. jeg klarer ikke bestemme meg for om det riktige er å gå eller bli, ser for meg alt kaoset som skjer hvis vi slår opp. Det er ekstra vanskelig når jeg er så glad i familien hans også. Tenker ofte på andre menn og fantaserer om et mer spennende forhold hvor vi kan ha felles venner og prioritere hverandre mer.. har ingen å snakke med om dette.. hva er deres tanker?

Anonymkode: 0f93d...40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde snakke med en profesjonell av noe slag (rådgiver, psykolog en eller annen som ser helhetsbildet)? Du er bare 21 år og det er en stor avgjørelse. Skjønner at det ikke er lett!!! Var i samme situasjpn som deg, delvis da jeg var 20 (10 år siden). Vi eide ikke, men leide sammen. Hadde vært sammen i 4 år. Det var vondt og trist da det ble slutt, men vi hadde vokst fra hverandre. 

Kanskje det er slik for dere, kanskje ikke. Snakk med noen du stoler på, det er mitt beste råd.

Husk at det mest sannsynlig vil ordne seg, uansett. Klem 😊

Anonymkode: 3d0e6...dad

Skrevet

Du er bare 21 år i har ikke barn. Hvorfor bli i et forhold som ikke fungerer? Jeg var 20 da jeg traff mannen min, helt ærlig angrer jeg idag på at jeg ikke utforsket mer før jeg slo meg til ro..

Anonymkode: 7d9e9...5be

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei.

trenger litt innspill.. er 21 år og sammen med en kjempe flott fyr, men noen ganger tenker jeg på å gjøre det slutt. Han er stabil økonomisk, og til å stole på. Vi har kjøpt leilighet sammen som vi har bodd i ett år. Vi har vært sammed i tre år.

problemet er det at vi vill forskjellige ting, han vill ikke ha barn,men det vill jeg. Også gjør vi skjeldent noe sammen lenger, men jeg verdsetter utrolig høyt at jeg alltid kan stole på han. Vi gjør masse forskjellge ting uten hverandre på fritiden, setter skjelden av tid til å være sammen. Han snakker lite og er alltid veldig uhyggelig mot mine venner.. jeg klarer ikke bestemme meg for om det riktige er å gå eller bli, ser for meg alt kaoset som skjer hvis vi slår opp. Det er ekstra vanskelig når jeg er så glad i familien hans også. Tenker ofte på andre menn og fantaserer om et mer spennende forhold hvor vi kan ha felles venner og prioritere hverandre mer.. har ingen å snakke med om dette.. hva er deres tanker?

Anonymkode: 0f93d...40f

Et øyeblikk der var det som å lese min egen historie når jeg var yngre 😱

Var sammen med en fyr fra jeg var 18-25 år. Jeg tenkte også at det ble mye styr å gå fra han, og prøvde å si til meg selv at de (få) positive sidene med han, var tilstrekkelig. Det var det ikke. Og har en først begynt å tenke på andre, så er min erfaring at da er det best å gå videre.

Å gå fra han var mitt livs befrielse! Og seinere traff jeg en nydelig mann som jeg har mange felles interesser med, som går kjempegodt overens med mine venner og som jeg nyter å tilbringe tid med. 

Så mitt råd til deg er nok å gå fra han, nyyyyt singellivet og så dukker akkurat den du søker opp etterhvert 😊 Lykke til 😊

Anonymkode: db23b...755

Skrevet

GÅ!!!

Anonymkode: cda54...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...