Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Kjedelig. Upersonlig. Møterom. Men, omgivelsene har selvfølgelig mye å si. Anonymkode: 66452...c3b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Du har ikke lov å legge inn kopi av et bilde du ikke har tatt selv, noen eier rettighetene til det bildet. Du må legge inn link, dette kommer til å bli fjernet så fort en moderator ser det.... Men til spørsmålet ditt, jeg liker det ikke. Enig med hun over, kald, kjedelig og upersonlig stil. Anonymkode: 7de29...79f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke lov å legge inn kopi av et bilde du ikke har tatt selv, noen eier rettighetene til det bildet. Du må legge inn link, dette kommer til å bli fjernet så fort en moderator ser det.... Men til spørsmålet ditt, jeg liker det ikke. Enig med hun over, kald, kjedelig og upersonlig stil. Anonymkode: 7de29...79f Takk for svar. Jeg vet ikke hvordan jeg fjerner det. Jeg vil ha nytt spisebord og stoler. Litt sånn kanskje, men ikke sånn. Om du skjønner. Anonymkode: 72eae...f56
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Føler jeg har sett det før, i lang tid. Liker heller ikke plastikkstoler, god sittekomfort er viktig. Men helheten har mye å si, kan sikkert være pent i rett omgivelse😊 Anonymkode: fb283...0a9
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 Det møblementet er du dønn lei av om tre år. Sånn stil alle skulle ha for et par år siden. Anonymkode: 7085c...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå