Gå til innhold

Hoppe av i svingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har blitt gravide av å hoppe av i svingen? I så fall tok det lang tid?

Venninna mi mener at å hoppe av i svingen er en sikker metode så fremt mannen har kontroll. Hva tenker du? 

Anonymkode: ac50e...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, min «sving « er snart 2 år😂 

tok bare en gang det, gitt🙈

superglad for at hun er her, da❤️

Skrevet

Hoppet av i svingen i flere år. Aldri blitt gravid av det

Anonymkode: 1e8b3...ec8

Skrevet

Samboer og jeg har benyttet den metoden, og det gikk jo bra (ble gravid første gang vi IKKE hoppet av i svingen....).  Men vi var også enige om at det ikke var krise om jeg ble gravid når vi "hoppa av i svingen". Kjekt å være enige om akkurat det, for det er ikke tidenes sikreste metode! 

Anonymkode: 71332...44e

Skrevet

Det har ikke noe med kontroll å gjøre, men at noen menn har sædceller i smøringen sin mens andre ikke har det. 

Vi hoppet ikke av i svingen engang, var et par måneder uten prevansjon pga bytte og bestemte oss egentlig for at vi ikke skulle ha samleie de månedene men bare kose oss på andre måter. Men så var mannen litt inne og hilste på under forspillet, var langt fra noe avhopping for orgasme kom mye senere og helt andre steder, men likevel ble jeg gravid. Så min mann har tydeligvis svømmere i den smøringen som kommer fra penis når han er opphisset.

Har lest at når de har gjort tester på dette så har noen menn det og andre ikke. Så de som hopper av i årevis uten å bli gravide har tydeligvis menn som ikke har svømmere annet enn i hovedsatsen. Men vær klar over at dette kan endre seg da, menn som vanligvis ikke har det kan plutselig ha det, eller om de har to orgasmer tett på hverandre kan det være sædceller i "ledningen" fra forrige runde som kommer med smøringen i neste.

Anonymkode: 3436b...607

Skrevet

Vi har hoppet masse av i svingen i 7 år. Men unngikk eggløsningsdelen av mnd. Lot han også fullføre i sikre perioder. Trodde helt ærlig ikke jeg kunne bli gravid.

Vi ble gravide på første virkelige forsøk.

Anonymkode: 8a658...bdf

Skrevet

Ble gravid første gang. Altså 1 gang.

Anonymkode: 19d8a...b71

Skrevet

Hoppet av i svingen i to år med forrige partner, funket fint. Med ny partner ble jeg gravid etter rundt fem ganger....

Anonymkode: bfe4c...aef

Gjest Marge Simpson
Skrevet
43 minutter siden, skinnfilla skrev:

Tja, min «sving « er snart 2 år😂 

tok bare en gang det, gitt🙈

superglad for at hun er her, da❤️

Hehe, mitt resultat av å hoppe av i svingen er 8 år 😊 

Skrevet

Vi òg hoppet av i svingenhelt til han kjørte utfor stupet en dag :D Den er 12 år i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...