Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg blir litt irritert når jeg handler på nett og de er trege med å sende ut. Jeg forventer liksom at ting skal gå litt kjapt i 2017, netthandel burde ha kommet såpass langt. Likevel ser jeg gang på gang at dagene går uten at varen blir sendt. Denne gangen er det Zalando. Jeg bestilte på fredag (etter arbeidstid, riktignok), og ordren er fortsatt ikke sendt. Det er foreløpig ikke det verste, men irriterende likevel. En gang jeg bestilte fra nettbutikken til Kid, tok det nesten to uker før de i det hele tatt sendte varene! Opplever også flere steder at en vare står som lagerført, men når den er kjøpt og betalt og "din pakke er sendt"-mailen uteblir, så viser det seg at den ikke var på lager likevel men må bestilles fra grossist først. Uten at man får beskjed, engang. Så har du de som virkelig har skjønt det, som sender omtrent like etter du har trykket på "bekreft". Det er jo mange av dem og. Men burde man ikke kunne forvente rask shipping i 2017? Anonymkode: f6f13...1a4
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg synes man kan forvente det av de som jobber med å sende varer. F.eks nettbutikker. Kjøper du en brukt vinterdress på Facebook, av en privatperson, er det annerledes. Da kan det ta noen dager synes jeg, ikke noe stress. Jeg orker ofte ikke å kjøpe fra butikker som sender sent, unntakene er dersom jeg ikke får tak i det andre steder. Anonymkode: cd89a...7ce
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes man kan forvente det av de som jobber med å sende varer. F.eks nettbutikker. Kjøper du en brukt vinterdress på Facebook, av en privatperson, er det annerledes. Da kan det ta noen dager synes jeg, ikke noe stress. Jeg orker ofte ikke å kjøpe fra butikker som sender sent, unntakene er dersom jeg ikke får tak i det andre steder. Anonymkode: cd89a...7ce Viktig presisering, ja Det er nettbutikker jeg mener. Anonymkode: f6f13...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå