Gå til innhold

Hva ønsker deres 6-årige jenter seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøker å skrive ønskeliste til barna, og da sliter jeg litt med å finne på gode gaveønsker til 6-åringen. 

Anonymkode: 721ca...709

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lego (elves og friends), LOL dukker, radiostyrt bil, solsystemet som hun vil bygge, bøker, 

Anonymkode: 11288...303

Skrevet

xeno-monster og sånne typer interaktive leker, fingerlings babyape, hobbyting, modelleire, tavle/magnetmaling, duplo, lego, lavalampe, diskokule, småfigurer, kosedyr, paintsation, brettspill, sesongkort tusenfryd og masse mer. Hun har også sett seg ut masse barnemøbler og stæsj fra ikea som hun ønsker seg

Anonymkode: a3126...18d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forsøker å skrive ønskeliste til barna, og da sliter jeg litt med å finne på gode gaveønsker til 6-åringen. 

Hva sier 6 åringen selv da? La barnet komme opp med en ønskeliste selv?

Anonymkode: 3431e...bc5

Skrevet

Hun har foreløpig ikke kommet med så mange ønsker bortsett fra en spesifikk Lego Friends figur, men det hun får er i hvert fall billett til Marcus og Martinus (som bør slå an om jeg skal dømme antall ganger hun spiller av musikkvideoene på YouTube, tror bare ikke hun har fått med seg at de skal ha konsert i februar), og årskort på Tusenfryd (vi bor i Oslo og skal ikke på noen stor ferie neste år). Storesøster får det samme (fra meg og bestefaren). 

Jeg håper hun får litt klær eller gavekort (fordi de har så mye ting, jeg har to jenter med ganske like interesser, selv om det er noen år mellom dem), hun blir faktisk glad for klær om de er litt jentete og/eller har ymse figurer på seg. Klær er forbruksvare, og hoper seg ikke opp på samme måte som alle lekene de får til jul og bursdag (hun har i tillegg bursdag rett før jul). Jeg lurer på om jeg skal foreslå for faren hennes kjøpe skøyter, de gamle er blitt litt små. Vi er ikke noen skifamilie, men skøyter er stas. Hun ønsker seg stadig nye bamser, men der har jeg sagt stopp, vi har så latterlig mange, og en haug har nettopp gått til Fretex. Jeg kjøpte akkurat et par spill på loppis, så der er vi dekket opp tror jeg.

Jeg ser det hjelper at vi ikke har TV som viser reklame for alskens leker, ikke får vi reklame i posten heller. Vi har gått på et par smeller tidligere og kjøpt trendleker som ikke har blitt brukt (Teksta robothund og den dokka som skulle kunne snakke bl.a.), så ungene har blitt skeptiske til fancy leker som lover masse og ser kjempekule ut på f.eks. YT, men som ikke er like kule på ordentlig.

Hun elsker å tegne, men vi har jo masse tegneutstyr allerede, storesøster har samme interessen.

Anonymkode: ae9fa...c0b

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Straks så kommer det tykke reklamekataloger fra lekebutikkene i postkassen. Her tar 5 åringen en kulepenn og setter kryss på det hun ønsker seg 😉

Anonymkode: 8b73e...a5d

Skrevet

Gavekort på kino, tur på høyt og lavt klatrepark, utkledningsklær, tur på badeland, sparkesykkel, rulleskøyter, svingtau og twister-spillet.

Anonymkode: 65cc4...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...