Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Vi skal bruke noe av det vi har liggende, og det er pizza grandiosa. Den er full av soya, og det er jeg allergisk mot, så det kan jeg ikke spise. Mannen+barna får pizza. Men jeg, da? Må være noe billig, og lett å lage... Noen gode tips? Anonymkode: 6da2b...bb2
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Omelett eller speilegg Ostesmørbrød Strimle en kyllingfilet og steke sammen med noen grønnsaker Rundstykke med pålegg Rundstykke med en fiskekake inni Fjorland i skål Havregrøt med bær som topping Anonymkode: aeb3b...a22
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 pølsebiter med mos. Pleide når jeg bodde alene å kutte 2-3 grillpølser i biter, koke opp vannet til 1/2 pose potemos(kanskje øke vannmengden bittelitt Ha pølsebitene oppi vannet og la det koke/trekke litt. Ha i melk og 1/2 parten av potetmosposen oppi. La det svelle som det skal. Middag ferdig Om du er glad i grønnsaker, så går det an å raspe en gulrot å ha sammen med vannet først, evt. ha litt mais oppi, steke løk ved siden av, ha frossengrønnsaker oppi sammen med vannet og pølsene. Enkelt, og lite oppvask. Anonymkode: dc0a3...49a
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Ååå! Da hadde jeg stekt sopp, løk, squash, paprika og blandet i omelett med revet parmesan og tomat og avokado til 😋 Anonymkode: 1ed49...d29
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 Spaghetti Carbonara. Parmesan, egg og bacon. Blir knapt enklere. Anonymkode: a84d6...a4b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Suppe av ting du gar i kjøleskapet. Anonymkode: 053cc...42c
Mandala Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 Hvis du skal bruke noe av det du allerede har, så er det rimelig vanskelig å gi tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå