Oransjebukse Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 http://www.best-i-test.nu/barnevogn Noen som har erfaring med noen av disse? I butikkene fokuserer personalet vi har møtt fokusert mest på Stokke, Buggaboo og Emmaljunga (eller hva nå merket heter). Disse er ikke de som kommer best ut her.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Vi har Britax smile og er veldig fornøyde! Anonymkode: 90c62...b51
Oransjebukse Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har Britax smile og er veldig fornøyde! Anonymkode: 90c62...b51 Har dere btukt den både med bag og sittedel?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Ja. Bagen var super, og sittedelen enda bedre. God kalesj, liten og lett vogn det du kan snu sittedelen begge veier. Lett å slå sammen.. tja hva mer kan jeg si. Det eneste minuset er liten plass under, men det ofrer jeg lett for alt annet som er bra. Anonymkode: 90c62...b51
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg har hatt både Simo og Mountain Buggy tidligere. Simoen var en traktor! Likte MB veldig godt, men hadde lyst på sittedel som kunne vendes. Angrer ikke 😊 Anonymkode: 90c62...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå