GÃ¥ til innhold

Ahh.... bhg start og sykdom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet i august og er syk ... igjen 😅🙈 

har jo hørt at det kan være sånn det første barnehageåret.’, men når egen sjef ikke har forståelse så er det ikke lett 🙄🙄🙄 

hvordan er deres sjef??

Anonymkode: b10f5...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg leder selv, men om man har småbarnsforeldre som medarbeidere så er det bare sånn det er.  

Man har et gitt antall sykt barn dager i året, og det er en rettighet alle  har. Ikke noe vits å bli sur for det. 

Men som leder forventer jeg også at mine medarbeidere tilstreber å f eks være hjemme hver sin gang (mor og far) om der er mulig, og ikke la den enes arbeidsplass få all belastningen over kort tid. 

Da jeg selv hadde små barn, var det mulig for pappaen og meg å jobbe til ulike tider på døgnet slik at vi flekset med tiden og unngikk fravær begge to. En var hjemme tidlig på dagen og den andre på ettermiddag/kveld.  

Anonymkode: 10e00...87e

Skrevet

Her var mini syk 50% av tiden det første halvåret. Jeg måtte tilslutt utsette studiet mitt for det ble så mange dager hjemme. Men det er heldigvis litt bedre så langt i år :)

Skrevet

Ja vi tar annenhver dag, så det er jo greit. 

Men likevel 😅😅😅 

Anonymkode: b10f5...027

Skrevet

Sønnen min (nummer 3, skulle tro han var herda) hadde ikke én eneste full uke i barnehagen fra oppstart i august til mars året etter. Sjefen var heldigvis forståelsesfull, jeg tok igjen litt tapt Arbeid med hjemmekontor, jobbet på kvelden osv. Kjipt, men det går over

Anonymkode: fe71d...4bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...