Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 13 åringen min er ca 158 høy, og da han veide seg for noen mnd siden veide han 40 kg sier han. Nå stor vekta fremme på badet igjen og han veide seg til 36,9. Han er aktiv, trenger både karate og friidrett + gym på ungdomsskolen hvor han tar mål av seg å være den raskeste i klassen. Sunn, frisk og feiler ikke noe. Men bør jeg være obs på vektnedgang hos barn/ungdom ? Tenker at de utelukkende skal vokse i høyden og bli tyngre... Anonymkode: 2bfcd...370
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Høres veldig lik ut som min 13-åring, både i høyde og vekt. Han gikk også litt ned over sommeren - aktiv sommer med flere fotballcuper og mye trening. Han spiser jo som en ulv, så trodde han skulle strekke seg veldig fremover, men det har han ikke gjort. Han er også sunn og frisk, så da han var hos helsesøster i starten av skoleåret fikk han ingen bemerkninger på dette i hvert fall. Jeg vil tro de er obs hvis det er varig vektnedgang, særlig hvis de vokser i høyden - men et par-tre kg + - tror jeg neppe er grunn til bekymring. Anonymkode: 195d7...1fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå