Gå til innhold

Trengte han i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært sammen hele helga, men fikk dårlig beskjed av han min mor i kveld. Tror ikke min far har lang tid igjen..

Ringte typen sa jeg trengte han. Han skulle hjem etter ca 1.5 t etter å ha pratet med en kamerat og venninne.

Ringte da han kom hjem, men jeg følte meg langt ned på lista nå. Greit venninna som er bestevenninne med hans eks har problemer, men jeg er lei av å  stå alene i alt.

Hva mener dere hadde vært riktig av han? Jeg klarer ikke å bedømme, er for mye nå...

Anonymkode: 8e012...dc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere har vært sammen hele helgen og han har vært der for deg trenger han kanskje litt tid han også. Blir ganske slitsomt og tungt å skulle støtte noen andre hele tiden.

Hvor lenge har dere vært kjærester?

Synd med faren din. Du får støtte moren din og bruke tid sammen som familie.

Anonymkode: 098a8...d9c

Skrevet

Hadde jeg fått beskjed om at pappa ikke hadde lenge igjen , så hadde jeg forventet at kjæresten min stod parat uansett hvor mye tid vi hadde vært sammen i forveien. Tørke tårer, prate, lytte ja hva som helst. Trist med pappaen din hi:( ta godt vare på deg selv .

Skrevet

Har dere vært kjærester lenge? Bor dere i nærheten av hverandre?

Uansett tenker jeg at man stiller opp for kjæresten før man stiller opp for venner, i hvert fall når man får slike dårlige nyheter.

Du skriver også at du er lei av å være alene om ting, det tolker jeg dit at han ikke har vært særlig støttende tidligere heller?

Jeg tenker at hvis man ikke kan stole på at kjæresten stiller opp i vanskelige livssituasjoner, da er man trolig sammen med feil mann. Hvis dere bor i nærheten av hverandre hadde jeg forventet at han kom til deg i kveld, ikke bare ringte deg. Bor dere nær hverandre og han ikke kommer til deg, da tror jeg ikke dette er en mann som du vil få det bra med på sikt. Jeg forventer i hvert fall at den jeg er sammen med stiller opp for meg i vanskelige livssituasjoner, og jeg ser det som en selvfølge at jeg stiller opp for kjæresten også. En mann som backer ut i en slik situasjon er ofte ikke så i forholdet som han bør være.

Vet det ikke er det du ønsker å høre nå, men jeg tror det er viktig å huske nå at handling viser deg mer enn ord. Han distanserer seg fra deg. Og da er han trolig ikke en mann du bør fortsette å ha i livet ditt.

Klem <3

Anonymkode: dd8fa...248

Skrevet

Han har ringt 3 ganger. Bor 3 km unna uten bil.

Denne beskjeden fikk jeg i kveld etter at jeg i ettermiddag. Vært sammen 1.5 år.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har ringt 3 ganger. Bor 3 km unna uten bil.

Denne beskjeden fikk jeg i kveld etter at jeg i ettermiddag. Vært sammen 1.5 år.

Tre kilometer går han lett på under en halvtime, det er det minste han kunne gjort.

Anonymkode: dd8fa...248

Skrevet

Jeg hadde droppet alt annet og kommet, om det hadde vært kjæreste eller venninne i den situasjonen. Det er helt naturlig, og noe jeg absolutt mener man kan forvente av de nærmeste.

Anonymkode: efdec...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...