Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Har akkurat funnet ut at mannen flørtet, delte nakenbilder, mottok video av onani ++ på snapchat med en dame han hadde møtt i en fb-gruppe. Det pågikk i 2-4 uker (De er uenige om varighet). Dette skjedde i våres under en dårlig periode i vårt forhold iflg mannen og dødsfall i hans nære familie. Dama har skrevet til meg i sommer, som jeg ikke leste før nå. Jeg føler meg skikkelig bedratt, lei meg, sint osv. Har vanskelig for å virkelig akseptere og tenker nesten ikke på annet. Det er jo over for lenge siden og hans følelser for meg er akkurat som de var for en uke siden. Han sier det var spennende at en annen dame viste interesse for han, også pga han var generelt litt nedfor. Overdriver jeg reaksjonen min? Burde jeg bare glemme det? Anonymkode: 2f28e...169
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg tenker at det da er på tide å komme seg i parterapi. Av flere grunner. Du har det ikke godt med det som har skjedd. Han har begått et tillitsbrudd/avtalebrudd som dere inngikk da dere valgte å dele livet bare med hverandre. Og ikke minst så viser mannens valg i en vanskelig livssituasjon at han og dere ikke takler livskriser sammen. Det viser totalt sett at det er mye som er galt i forholdet. Det han har gjort er en form for utroskap, og emosjonell utroskap kan være like skadelig som en fysisk. Mannen din har gjort noe midt mellom. Det går an å komme over dette og bygge et sterkere forhold igjen, men det krever at dere jobber med det begge to. Hva sier mannen din om dette eller hva som skjer videre, da? Anonymkode: e8f1b...456
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at det da er på tide å komme seg i parterapi. Av flere grunner. Du har det ikke godt med det som har skjedd. Han har begått et tillitsbrudd/avtalebrudd som dere inngikk da dere valgte å dele livet bare med hverandre. Og ikke minst så viser mannens valg i en vanskelig livssituasjon at han og dere ikke takler livskriser sammen. Det viser totalt sett at det er mye som er galt i forholdet. Det han har gjort er en form for utroskap, og emosjonell utroskap kan være like skadelig som en fysisk. Mannen din har gjort noe midt mellom. Det går an å komme over dette og bygge et sterkere forhold igjen, men det krever at dere jobber med det begge to. Hva sier mannen din om dette eller hva som skjer videre, da? Anonymkode: e8f1b...456 TS her Han sier at han dreit seg skikkelig ut og angrer veldig. Han sier at han ønsker å bli gammel med meg, det har vi snakket om i flere år. Han er villig til å gjøre det meste for at vi skal holde sammen. Vi har to barn sammen og har vært kjærester og samboere i mange år. Jeg tror på han, men vil jo ikke at det skal skje igjen. I tillegg plager det meg at han faktisk gjore det. Jeg ønsker jo å være nok for han. Jeg ønsker nok uansett ikke å splitte familien min "bare" pga det - han har heldigvis ikke tatt på noen. Allikevel føler jeg det nedverdigende at han gikk bak min rygg på denne måten. Føler jeg er fastspent i en følelsesmessig Berg og dalbane og vil egentlig bare ut av den. Anonymkode: 2f28e...169
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Hadde nok blitt parterapi asap her altså... vet ikke om jeg hadde giddet å være så tilgivende heller! Anonymkode: fa779...275
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Hadde slått opp! Hadetbra! Jeg bor ikke med en pervers gris Anonymkode: 6f50d...ac7
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: TS her Han sier at han dreit seg skikkelig ut og angrer veldig. Han sier at han ønsker å bli gammel med meg, det har vi snakket om i flere år. Han er villig til å gjøre det meste for at vi skal holde sammen. Vi har to barn sammen og har vært kjærester og samboere i mange år. Jeg tror på han, men vil jo ikke at det skal skje igjen. I tillegg plager det meg at han faktisk gjore det. Jeg ønsker jo å være nok for han. Jeg ønsker nok uansett ikke å splitte familien min "bare" pga det - han har heldigvis ikke tatt på noen. Allikevel føler jeg det nedverdigende at han gikk bak min rygg på denne måten. Føler jeg er fastspent i en følelsesmessig Berg og dalbane og vil egentlig bare ut av den. Anonymkode: 2f28e...169 Vil det si at han er villig til parterapi, men egentlig ikke du? Du bestemmer selv om du vil ta tak i det som er så vanskelig eller la være. Når det har gått såpass lang tid og du føler det ikke blir bedre, da trenger dere hjelp. Jo mer tid som går og du går og er bitter og såret, jo verre blir det å ev. reparere forholdet igjen. Så om du velger å ikke gjøre noe med det så tar du også et bevisst valg om å ikke reparere forholdet. Tar dere tak i dette med parterapi kan dere få snakket ordentlig ut og finne måter å bygge opp igjen tilliten i forholdet. Du trenger ikke ha det slik du har det nå - men du må være villig til å gjøre en innsats selv, for det gjør seg ikke selv. Anonymkode: e8f1b...456
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 Hvorfor har hun skrevet til deg? Anonymkode: 03089...82d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil det si at han er villig til parterapi, men egentlig ikke du? Du bestemmer selv om du vil ta tak i det som er så vanskelig eller la være. Når det har gått såpass lang tid og du føler det ikke blir bedre, da trenger dere hjelp. Jo mer tid som går og du går og er bitter og såret, jo verre blir det å ev. reparere forholdet igjen. Så om du velger å ikke gjøre noe med det så tar du også et bevisst valg om å ikke reparere forholdet. Tar dere tak i dette med parterapi kan dere få snakket ordentlig ut og finne måter å bygge opp igjen tilliten i forholdet. Du trenger ikke ha det slik du har det nå - men du må være villig til å gjøre en innsats selv, for det gjør seg ikke selv. Anonymkode: e8f1b...456 Du har misforstått. Jeg fant ut dette på fredag. For meg er det helt nytt og jeg er fremdeles i sjokkfasen hvor jeg kastes opp og ned av millioner av følelser og tankespinn. Dette er mannen jeg i utgangspunktet ønsker å dele livet med, og som har vært min nærmeste familie hele mitt voksne liv. Vi skal i parterapi, skal bestille i dag. Han uttrykker i klartekst at han vil være med meg, og at han angrer bittert. Jeg går i jojo- gang mellom å ikke akseptere det han har gjort og ville bryte til å komme fram til at jeg definitivt ikke blir noe lykkeligere av det. Jeg vil heller bli mer ulykkelig tror jeg. I "klare" øyeblikk tenker jeg at dette skal søren ikke få ødelegge min framtid og lykke som da faktisk innebærer et liv med han. Altså jeg aksepterer absolutt ikke det som har skjedd, men jeg er ikke villig til å la det ødelegge for meg. Anonymkode: 2f28e...169
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #9 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg tenker at da er det på tide å gå fra han! Har han gjort dette én gang, så kan han FINT gjøre det igjen! Snakker av erfaring. Ikke lev i en boble, slik jeg og altfor mange andre kvinner har gjort. Anonymkode: c7612...8d0
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #10 Skrevet 24. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at da er det på tide å gå fra han! Har han gjort dette én gang, så kan han FINT gjøre det igjen! Snakker av erfaring. Ikke lev i en boble, slik jeg og altfor mange andre kvinner har gjort. Anonymkode: c7612...8d0 Selvsagt er det høyere risiko for at en som har gjort det før gjør det igjen, men ingen andre enn Hi kjenner han og kan avgjøre hvor stor risiko det er for at dette skjer igjen og om hun syns han er verdt å bli hos til tross for den risikoen. Selv har jeg nulltoleranse for utroskap og hadde gått på sekundet. Jeg har brukt hele barne og ungdomstiden min på å godta meg selv og si til meg selv at jeg er bra nok. Aldri i verden om jeg hadde brukt et sekund av det voksne livet mitt på en mann som forteller meg noe annet ved å sexte med en annen kvinne, selv i en sårbar situasjon. Anonymkode: 6dac8...720
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #11 Skrevet 24. oktober 2017 Akkurat dette hadde jeg ikke tålt altså. For all del, kunne prøvd pH prøvd for å få det til å fungere videre, men jeg hadde nok ikke orket å så mye som ta på han engang. Et enormt tillitsbrudd i mine øyne. Anonymkode: 5dc17...413
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #12 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg lurer også på hvorfor hun har skrevet til deg...og hva skrev hun? Anonymkode: 8e92c...bd8
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2017 #13 Skrevet 24. oktober 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer også på hvorfor hun har skrevet til deg...og hva skrev hun? Anonymkode: 8e92c...bd8 Hun skrev til meg fordi hun hadde så vondt av det som hadde skjedd. Hun syntes jeg fortjente å vite. Hun informerte om hva de hadde gjort, hvor lenge hun mente det hadde pågått, hyppighet osv. Hun og hennes samboer hadde valgt å holde sammen, og nå hadde de fått det litt på avstand - altså det var en stund siden det skjedde. Hun sendte meg tre identiske meldinger på msn ila en liten uke i månedsskiftet juli/aug - altså midt i ferietid. Jeg leste ikke meldingen før nå på fredag, og det kun ved en tilfeldighet. Anonymkode: 2f28e...169
Fru Banderas Skrevet 24. oktober 2017 #14 Skrevet 24. oktober 2017 Han virker utrolig simpel. Enkel i hodet. Onanivideo på snapchat? Det er bare ekkelt. Når han ble busted angrer han plutselig veldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå