Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Satt og så på en episode av kirugiske katastrofer. Der var det ei som hadde 40 cm heng. Det virket som legene målte ut fra rett nedenfor den myke delen nederst på halsen. Legen sa at dette var det største henget han noensinne hadde sett.. Jeg har skikkelig komplekser på både hengepupper og hengemage (etter keisersnitt). Måtte måle henget mitt på den måten legen gjorde det i serien og fikk heng på 36 cm...... Oæææææ.... Magen har et heng på 7 cm.. Jeg har veldig lyst å operere både mage og pupper. Har ikke råd til å ta begge operasjoner samtidig så jeg vil starte med brystene. Jeg vil helst ikke ha silikon, men vil et brystløft gi bra nok resultat? Har null fylde lenger - bare noen filler.... Anonymkode: 77a90...74d
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Satt og så på en episode av kirugiske katastrofer. Der var det ei som hadde 40 cm heng. Det virket som legene målte ut fra rett nedenfor den myke delen nederst på halsen. Legen sa at dette var det største henget han noensinne hadde sett.. Jeg har skikkelig komplekser på både hengepupper og hengemage (etter keisersnitt). Måtte måle henget mitt på den måten legen gjorde det i serien og fikk heng på 36 cm...... Oæææææ.... Magen har et heng på 7 cm.. Jeg har veldig lyst å operere både mage og pupper. Har ikke råd til å ta begge operasjoner samtidig så jeg vil starte med brystene. Jeg vil helst ikke ha silikon, men vil et brystløft gi bra nok resultat? Har null fylde lenger - bare noen filler.... Anonymkode: 77a90...74d Må si jeg ikke skjønte helt hvordan legen målte? Kan du beskrive det litt nærmere? Tror jeg har mer enn det, liksom. Anonymkode: 45ac1...4fb
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Fra halsgropen heter det tror jeg :-) Anonymkode: 77a90...74d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 På 10/23/2017 den 18.56, Anonym bruker skrev: Må si jeg ikke skjønte helt hvordan legen målte? Kan du beskrive det litt nærmere? Tror jeg har mer enn det, liksom. Anonymkode: 45ac1...4fb Jeg skjønte ikke heller. Hva har brystheng med å måle fra halsen og ned Anonymkode: 8bd1b...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå