Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Skjønner ikke det, jeg. Anonymkode: 3295c...b70
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Sånn som jeg har forstått det så er det et uttrykk man gjerne bruker om ulltøy som ikke er helt og nytt lenger. F.eks om det er reparert litt på kneet eller litt flekker slik at ulltøyet er fullt brukbart, men ikke av det peneste lenger og dermed kjekt å ha på i barnehagen der det brukes og slites hardt, blir mye flekker av sølekaker og maling etc.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #3 Skrevet 27. oktober 2017 På 23.10.2017 den 17.20, ❤lille stjerne❤ skrev: Sånn som jeg har forstått det så er det et uttrykk man gjerne bruker om ulltøy som ikke er helt og nytt lenger. F.eks om det er reparert litt på kneet eller litt flekker slik at ulltøyet er fullt brukbart, men ikke av det peneste lenger og dermed kjekt å ha på i barnehagen der det brukes og slites hardt, blir mye flekker av sølekaker og maling etc. Teit ord 😂😂 Anonymkode: 3295c...b70
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #4 Skrevet 27. oktober 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Teit ord 😂😂 Anonymkode: 3295c...b70 Mammahjertet er teitere, vi har bare et hjerte. Det pumper blod, sinnstemninger er i hjernen. Anonymkode: e8120...cad
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg syns ikke det er et teit ord. 😉 Vi bruker jo " barnehage klær." Så barnehageull, er ull som man bruker i barnehagen som det ikke er så farlig med 😊 Anonymkode: e410a...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå