Gå til innhold

Vil det være vanskelig med et brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett om det er riktig å avbryte?  Vil man fortsatt  ha det vondt fordi om følelsene er borte for mannen og du er den som går? Hjelp.....  :(

Anonymkode: 9e599...f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke det var vondt....litt vemodig, men ikke vondt og jeg hadde ikke kjærlighetssorg eller noe sånt....

Anonymkode: 43f43...8e6

Skrevet

Det er svært individuelt

Anonymkode: 4cd5e...729

Skrevet

Her har jeg gått pågrunn av mine problemer med psyken.  Lenge vært deprimert og likegyldig. Vet ikke om følelsene for han er borte.  Men føles så urettferdig å gå rundt å late som,  så mest rettferdige var å gjøre det slutt...  Har grått mye,  tenkt mye på sånne vanesaker som at vi på lørdag gjør som vi alltid har gjort osv.  

Dårlig samvittighet  og gråter for at han er såret osv osv....  :(

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her har jeg gått pågrunn av mine problemer med psyken.  Lenge vært deprimert og likegyldig. Vet ikke om følelsene for han er borte.  Men føles så urettferdig å gå rundt å late som,  så mest rettferdige var å gjøre det slutt...  Har grått mye,  tenkt mye på sånne vanesaker som at vi på lørdag gjør som vi alltid har gjort osv.  

Dårlig samvittighet  og gråter for at han er såret osv osv....  :(

Går du til psykolog? Hvis ikke, gå til legen og få henvisning. Hvis du går til psykolog så ta opp disse tankene med psykologen. Var det du som skrev du hadde fått råd av psykolog om å ikke ta noen valg når du har det som du har det nå?

Snakk med mannen din. Ta ansvar for egen behandling. Og så går dere begge i parterapi sammen, for det å være syk og det å bo med en som er syk er en ekstrabelastning på ethvert forhold. Men om dere kommuniserer godt så trenger det ikke føre til brudd. Og parterapi kan hjelpe dere å finne gode løsninger selv om du har de problemene du har.

Anonymkode: 01ad8...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...