Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Og fikser alt av bil og ting som må repareres i hus og hjem? Bygger og snekrer og ordner ut? Anonymkode: 2c7e1...a64
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Han kan egentlig endel hvis han først setter igang. Men nei,han er så tafatt at ikke noe skjer. Jeg gjør ekstremt mye mer enn ham, av maling, flytte møbler rundt, vasker bil etc. Jeg blir fullstendig gal iblant. Han har skjerpet seg litt etter at jeg satte hardt mot hardt, og fortalte han at han bidro like mye som ungene. Anonymkode: e7993...a0e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Aaah! Da er vi i samme båt😏ingenting skjer! Han sier han skal gjøre det ene og det andre, men blir med praten! Er sååå frustrerende! Anonymkode: 2c7e1...a64
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Nei. Ikke i det hele tatt! Anonymkode: afc36...1fd
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Ja, han er det. Han er i tillegg veldig rastløs, så blir til at han gjør alt som må gjøres hele tiden. Anonymkode: 799b9...fec
Twintipp Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Hihi, nei, ikke spesielt handy! Men, han prøver. Han er bare så ekstremt nøye og ting tar tid😂 Jeg f.eks malte hele kjøkkeninnredningen og fliser da han var på jobb en dag, ja nesten på impuls. Han hadde nok fortsatt gått rundt i malerforretning og vurdert hvilken lysegrå farge vi skulle ha valgt, to år senere.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, Twintipp skrev: Hihi, nei, ikke spesielt handy! Men, han prøver. Han er bare så ekstremt nøye og ting tar tid😂 Jeg f.eks malte hele kjøkkeninnredningen og fliser da han var på jobb en dag, ja nesten på impuls. Han hadde nok fortsatt gått rundt i malerforretning og vurdert hvilken lysegrå farge vi skulle ha valgt, to år senere. 😂😂😂😂😂😂2 år senere😂😂ler😂😂😂😂 Anonymkode: 2c7e1...a64
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Veldig handy, trenger ikke å leie inn snekker og det meste med bil fikser han selv, men gud så treg til å komme i gang. Drøyer i det lengste. Heldigvis er det bare for meg å begynne så henger han seg på. Da skjer ting i en rasende fart 😋 Anonymkode: 91cf9...2ed
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 Han er veldig handy og fikser stort sett ting med en gang😄 Anonymkode: e8c95...674
amandine Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, absolutt ikke. Men det er jeg. Og han er en veldig flink håndlanger!
MammantilNurket Skrevet 23. oktober 2017 #11 Skrevet 23. oktober 2017 Egentlig ikke voldsomt handy. Når hab skal gjøre noe praktisk bruker han lang tid på «research» og gjennomføring. Resultatat blir bra siden har er så nøye. Når det gjelder større ting leier han inn folk til å fikse det.
Modesty Blaise. Skrevet 23. oktober 2017 #12 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, men det er jeg. Så disse tingene fikser jeg selv. Men han er rå på å lage mat, så det er viktigere.😊
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #13 Skrevet 23. oktober 2017 Ikke spesielt, men jeg er. Han hadde sikkert fått til mye dersom han hadde prøvd og hatt tid. Han er derimot veldig flink til å se hva som må gjøres og leier inn hjelp til det meste. Veldig flink til å følge opp de som jobber hos oss da Anonymkode: 1f8ca...016
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #14 Skrevet 23. oktober 2017 ingen mann her, så jeg er veldig handy. har fått høre en del ganger at det er grunnen til at jeg er singel. Anonymkode: 41490...1b0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #15 Skrevet 23. oktober 2017 Ja, det er han. For meg er det faktisk viktig, en mann som ikke vet opp ned på en malekost er veldig usexy i mine øyne. Anonymkode: 9eb85...724
*Miss Marple* Skrevet 23. oktober 2017 #16 Skrevet 23. oktober 2017 Han er veldig handy og får til alt. Men han er ikke så ivrig på ting han ikke kommer på selv. Jeg fikser det meste av småting, men større byggeprosjekt må enten han gjøre eller så leier vi folk.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #17 Skrevet 23. oktober 2017 2 timer siden, Modesty Blaise. skrev: Nei, men det er jeg. Så disse tingene fikser jeg selv. Men han er rå på å lage mat, så det er viktigere.😊 Min samboer er også rå på å lage mat. Det er stadig at jeg sjauer mens han lager maten Anonymkode: e7993...a0e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #18 Skrevet 23. oktober 2017 Bil har han av en eller annen grunn en sperre for. Han kan vaske bilen, skifte dekk, fylle spylervæske og peile olje. Resten gjøres på verksted. Hus og uteområde er han veldig flink til. Vi har både bygget ut huset og bygget garasje og terrasse uten mer håndverkere enn vi må ha (elektriker og rørlegger, membran på bad). Resten har mannen gjort selv, med noe muntlig veiledning fra en byggmester i familien. Anonymkode: 1d060...95f
Plutselig_gravid Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 Jo da. Han er handy han og fikser både datagreier, bil, oppussing, byggearbeid og annet vedlikehold osv. Det er bare det at det tar i gjennomsnitt 10 år før en ting blir helt ferdig. Når han først får "ånden" over seg starter han minst tyve prosjekter samtidig og fullfører ingen av dem. En kaffepause varer i ca 2 år.
Lolitalolita Skrevet 23. oktober 2017 #20 Skrevet 23. oktober 2017 Handy så det holder. Og gjør det han sier han skal innen rimelig tid. Nå har han imidlertid fått seg en jobb som krever mer av han, så nå betaler han seg ut av det og leier håndtverkere. Jeg er handy nok selv også, men han er flinkere og raskere, så jeg sier hvordan jeg vil ha det og han fikser 🙈
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #21 Skrevet 23. oktober 2017 Ja, han er veldig handy. Han elsker å fikse, ordne og lage ting. Og i tillegg er han flink til å lage mat og gjør sin andel og vel så det med barn og hus. Anonymkode: 477bc...2a4
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #22 Skrevet 23. oktober 2017 Ja det er han! Jeg blir stadig inponert over alt han kan, og ikke minst ønsker og prioriterer å gjøre. Alt fra vedlikehold av hus, hytte, båt og bil til bygging av hus. Selvlært. Har vel mye å si dette med interesse. Han er ikke like glad i å vaske klær eller tørke støv. Støvsuging er innafor og han er veldig flink til å lage mat. Anonymkode: cec16...42d
Mamma_til_2 Skrevet 24. oktober 2017 #23 Skrevet 24. oktober 2017 Ja han fikser det meste og heldigvis så tar det ikke tid heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå