Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 klapser/klapper dere på rumpa på byen? Anonymkode: e66b1...39e
*Miss Marple* Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Nei. Jeg fatter ikke at noen kan tro at det er et bra sjekketriks. Det er vel ingen som blir mo i knærne av det?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, det synes jeg ikke. Det synes jeg er frekt. Selv klapser jeg aldri en mann på rumpa når han går forbi.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: Nei. Jeg fatter ikke at noen kan tro at det er et bra sjekketriks. Det er vel ingen som blir mo i knærne av det? Det er det jeg også sliter med å forstå! Har aldri møtt noen som liker det.. Tenker litt på denne artikkelen her, helt nederst: https://www.nrk.no/buskerud/hvor-gar-de-seksuelle-grensene-1.13742128 Anonymkode: e66b1...39e
Twintipp Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, da hadde jeg klappet til ham. Garantert.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, ikke greit! Jeg klapset til med samme styrke over en manns edlere deler da han gjorde det med meg (han klapset meg på baken på en slik måte at han også dro fingrene mot skrittet mitt bakfra). Han hadde kommet med flere ufine tilnærmelser rett tidligere og tålte tydeligvis ikke å bli avvist på en ordentlig måte. Da han klapset/grafset på meg bråsnudde jeg meg og klapset han på hans edlere deler med omtrent samme kraft han brukte på meg (trolig mindre) og klep omtrent like hard som han hadde forsøkt å klipe meg i samme område. Tror ikke han vil gjøre det igjen... Anonymkode: a5cd1...4de
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke greit! Jeg klapset til med samme styrke over en manns edlere deler da han gjorde det med meg (han klapset meg på baken på en slik måte at han også dro fingrene mot skrittet mitt bakfra). Han hadde kommet med flere ufine tilnærmelser rett tidligere og tålte tydeligvis ikke å bli avvist på en ordentlig måte. Da han klapset/grafset på meg bråsnudde jeg meg og klapset han på hans edlere deler med omtrent samme kraft han brukte på meg (trolig mindre) og klep omtrent like hard som han hadde forsøkt å klipe meg i samme område. Tror ikke han vil gjøre det igjen... Anonymkode: a5cd1...4de Det skal jeg huske, til neste gang det skjer med meg. Anonymkode: 83a1d...d4e
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Nei. Men hadde en god kompis gjort det så hadde jeg ikke reagert. Men ukjente - nope - æsj - fysj! Anonymkode: cc3bb...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå