Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Helt siden fødsel har vår vesle jente gulpet, jo eldre hun ble jo mer gulper hun. Hun er 1 år og 1 mnd, og gulper ekstremt enda. Så si til hver eneste måltid. Vi har tatt en PH måling som var normal, nå skal vi ta enda en. Hun får nexium, vært på den i 2-3 uker uten at det hjelper, men så kommer medisinen opp også. Jeg har hørt at i noen tilfeller der barnet ikke går opp i vekt pga gulping at man kan operere lukke muskel slik at det hindrer henne å spy. Noen som har erfaring rundt dette? Er hun for liten til en slik operasjon? Kan jeg forlange dette på sykehuset at de skal operere henne? Da barnet ikke går opp i vekt. Det er slitsom for meg og henne, og resten av familien. Jeg måtte si opp jobben min pga dette. Er hjemme å tørker spy opp til 20 ganger dagen. Vasker og vasker å vasker klær!!! Anonymkode: 20888...cc8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Dette må jo taes alvorlig. Gå til legen og forlang henvisning til barneklinikk. Stakkars lille venn. God bedring Anonymkode: ea477...85f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Vi hadde samme problem men fikk beskjed om at det retta seg rundt 1 års alder.. noe det gjorde. Hvis man opr. Lukkemuskelen mister barnet for alltid evnen til å rape og brekke seg hørte jeg så derfor venter de så lenge som mulig før de ser om det går over.noen kan være to år før det gir seg. Vår fikk nexium også. Følte heller ikke at det hjalp.. nexium hjelper mot sure oppstøt men ikke for gulpinga.. da hjelper gaviscon myye.. vi kjøpte på apotetek iten resept etter forslag fra lege. Prøv det. Men må være nøye med når du gir det. Det legger seg som et lokk over maten.. Lykke til Anonymkode: 87802...6eb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde samme problem men fikk beskjed om at det retta seg rundt 1 års alder.. noe det gjorde. Hvis man opr. Lukkemuskelen mister barnet for alltid evnen til å rape og brekke seg hørte jeg så derfor venter de så lenge som mulig før de ser om det går over.noen kan være to år før det gir seg. Vår fikk nexium også. Følte heller ikke at det hjalp.. nexium hjelper mot sure oppstøt men ikke for gulpinga.. da hjelper gaviscon myye.. vi kjøpte på apotetek iten resept etter forslag fra lege. Prøv det. Men må være nøye med når du gir det. Det legger seg som et lokk over maten.. Lykke til Anonymkode: 87802...6eb Vi har prøvd gaviscon det hjelper ikke!! Anonymkode: 20888...cc8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Må bruke det en stund for at det funker.. jeg hadde oppsøkt lege Anonymkode: 87802...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå