Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Hun vil ikke lenger ha disse som man trekker over hodet, baklava-type. Tips til noen som sitter godt på? Anonymkode: 8441f...2c5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Reima. Men jeg bruker knyting på min 4-åring (jente), ellers faller luen av under lek... Bruker høstlue nå om dagen da Fra litt forskjellig.. vossatassar..lindex.. sånne tynne "beanies" Anonymkode: c20d4...917
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Reima. Men jeg bruker knyting på min 4-åring (jente), ellers faller luen av under lek... Bruker høstlue nå om dagen da Fra litt forskjellig.. vossatassar..lindex.. sånne tynne "beanies" Anonymkode: c20d4...917 Ja, vi bruker hjemmesydde høstluer nå, men temperaturen er ned mot frysepunktet på natten. Blir vel ikke lenge til det er behov for noe varmere Anonymkode: 8441f...2c5
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, vi bruker hjemmesydde høstluer nå, men temperaturen er ned mot frysepunktet på natten. Blir vel ikke lenge til det er behov for noe varmere Anonymkode: 8441f...2c5 Nei, når det er endel kuldegrader er det jo behov for varmere. Men jeg synes reima er veldig gode. Noen luer sitter bedre enn andre. Men min jente har langt, glatt hår, og luene glir av Anonymkode: c20d4...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå