Gå til innhold

Så frustrert over boligmarkedet!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer aldri til å få kjøpt oss noe større!! Det er nesten ingen aktuelle objekter på markedet, og de få som er kuppes før visning til langt over takst! Ahhhhhh!!! Ikke er det mulig å få kjøpt tomt og bygge heller, når de tomtene som finnes koster minimum 6 mill!

Anonymkode: 23a74...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må man bo trangt eller flytte på seg.

Anonymkode: 798e3...0e6

Skrevet

Det kommer nok til å bli bedre. Utrolig mye har skjedd  bare det siste året her i Tromsø. For et år siden ble boligene solgt 12 TIMER etter visning, til langt over takst. Nå ligger boligene ute i flere måneder.

Anonymkode: 51f71...c47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...