Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Vi kommer aldri til å få kjøpt oss noe større!! Det er nesten ingen aktuelle objekter på markedet, og de få som er kuppes før visning til langt over takst! Ahhhhhh!!! Ikke er det mulig å få kjøpt tomt og bygge heller, når de tomtene som finnes koster minimum 6 mill! Anonymkode: 23a74...fcb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Da må man bo trangt eller flytte på seg. Anonymkode: 798e3...0e6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Det kommer nok til å bli bedre. Utrolig mye har skjedd bare det siste året her i Tromsø. For et år siden ble boligene solgt 12 TIMER etter visning, til langt over takst. Nå ligger boligene ute i flere måneder. Anonymkode: 51f71...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå