Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg har gått ned fra ca 150 kg og veier nå ca 87 kg og er 175 høy. Jeg har hengemage og les hud på lår og overarmer. Vekten har stått stille noen år nå, men jeg har fortsatt ikke greid å finne ut av klær og hva jeg trives med. Jeg synes det er vanskelig å finne noe jeg synes passer meg og ser bra ut. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal se etter i klesbutikkene eller hvilken butikker jeg skal se i... Er det noen som har tips til meg. Lei av å se ut som og føle meg som et takras....:( Anonymkode: bc043...9a6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Wow,150 kilo, det er jo helt utrolig Gratulerer Hva kan du ikke tenke deg da? Anonymkode: 52c43...f3b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Gratulerer med enorm vektnedgang. Jeg har nylig gått ned 20 kilo, og selv om det ikke kan sammenlignes med din prestasjon så merker jeg at det med klær er vanskelig. Jeg ser på en måte akkurat det samme i speilet som jeg gjorde før. Jeg vil anbefale deg å begynne med nytt undertøy. Gå i en skikkelig spesialbutikk, bli målt og få noe som sitter som støpt. Da får du undertøy som holder både pupper og løs hud på plass. Se på blogger og søk i nettbutikker. Hva har du lyst til å gå med? Se på folk på gaten, liker du kjoler, praktiske klær, mønster, ensfarget... Kjøp ett plagg om gangen. Kjenn etter hva du liker med det og hva du misliker. Da får du bedre grunnlag for å kjøpe mer senere. Anonymkode: 9ba3b...243
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Vi veier omtrent det samme, jeg er 174 cm og veier 89 kg så jeg er litt større enn deg. Kroppsfasongen kan jo være veldig forskjellig da, men jeg går stort sett i bukser med mye strech, str 44 og 46, litt etter fasong fra KappAhl passer meg fint og jeg har mange bukser derfra. Jeg har litt stor mage og ganske tynne ben, så jeg bruker en del klær fra stor mote avdelingene oventil, de har en fasong som ser best ut på meg som er litt rundt på midten. Bruker da minste størrelse som gjerne er str 44. Har mange topper og t-skjorter fra Zizzi i str S, det tilsvarer ca 44. Om du i motsetning til meg har mer timeglassfasong kan du jo egentlig gå i hva som helst, det er mye lettere å kle en timeglassfasong enn en eplefasong Du har vært gørrflink da, superimponerende. Anonymkode: 74692...1e3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 Se i vanlige kjedebutikker, velg klær som har snitt litt innover i midjen så du ikke ser ut som et telt. Hvis du vil vise frem armene gjør du det, ellers velger du langermet. Anonymkode: f8339...bde
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Har du tenkt til å få fjernet løs hud? Har du mye av det, så kan du jo få dekt det. For skal du det, ville jeg nok ventet litt med å kjøpe full ny garderobe. Jeg gikk selv en del ned i vekt, og fikk fjernet løs hud på magen, og sydde magemusklene. Og det gjorde jo en stor forskjell for kroppsformen min. Har du noen venninner du stoler på, som kan være med da du prøver klær. Jeg har typisk timeglassfigur, men er litt overvektig, så for meg er det viktig at klærne går inn i midjen. Så bruker jeg bare kjole, da jeg synes jeg ser slankere ut i det. Jeg har en veldig stor rumpe, så synes det uansett er vanskelig med bukser. Anonymkode: 45519...8a7
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg skal etter hvert fjerne løs hud ja. Jeg er litt usikker på om jeg er for stor til å fjerne hud enda? Jeg har veldig lite klær nå, og det lille jeg har er veldig slitt. Jeg har ikke venninner og søsteren min bor veldig langt unna og får henne ikke med på shopping når vi møtes heller.. Jeg ønsker meg en litt feminin stil samtidig som jeg ikke er så glad i masse mønster og sånt... Anonymkode: bc043...9a6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skal etter hvert fjerne løs hud ja. Jeg er litt usikker på om jeg er for stor til å fjerne hud enda? Jeg har veldig lite klær nå, og det lille jeg har er veldig slitt. Jeg har ikke venninner og søsteren min bor veldig langt unna og får henne ikke med på shopping når vi møtes heller.. Jeg ønsker meg en litt feminin stil samtidig som jeg ikke er så glad i masse mønster og sånt... Anonymkode: bc043...9a6 Ville hatt bmi på 20 hvis jeg skulle fjernet løs hud Anonymkode: f8339...bde
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ville hatt bmi på 20 hvis jeg skulle fjernet løs hud Anonymkode: f8339...bde Hvorfor det? Jeg fjernet hud da jeg hadde BMI på 24. Har jeg bmi på 20, så ser jeg syk ut, ser virkelig grusom ut i ansikt og på overkroppen. Og har TS, holdt seg stabil på den vekten her i noen år, så er det vel sannsynlig der hun skal fortsette å holde seg stabil og. Anonymkode: 45519...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå