Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Hver måned? Anonymkode: 93d68...cc0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Skal den det da? Er det ikke kun et ekstra tilskudd? Man får vel ikke barn og forventer samfunnet skal betale for alle kostnader? Anonymkode: 5c4d3...319
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal den det da? Er det ikke kun et ekstra tilskudd? Man får vel ikke barn og forventer samfunnet skal betale for alle kostnader? Anonymkode: 5c4d3...319 Jeg vet ikke hva den er til? Tviler på at noen synes barnetrygd er forlokkende 😂😂😂 Med mindre man har 10 barn som går for lut og kaldt vann. Anonymkode: 93d68...cc0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei Anonymkode: 88da7...8b1 Samme her Anonymkode: 93d68...cc0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Nei og det skal den heller ikke gjøre. Det er vi foreldre som er økonomisk ansansvarlige for våre barn og barnetrygden er kun et tilskudd vi får som skal dekke opp noen av utgiftene. Jeg er heldig når det kommer til økonomi ettersom jeg får dobbel barnetrygd da jeg er alene med et barn, og jeg får 10000 kr i barnebidrag hver måned av barnets far. Jeg har fremlagt regnskap for far for å belyse at jeg også skal ta min del av utgiftene med vårt barn, men han ønsker å betale mer enn han er pålagt da han ønsker at vi skal ha det så romslig som mulig. Selv er jeg også høytlønnet så jeg hadde fint klart meg uten både barnetrygd og bidrag, men de pengene gjør iallefall at jeg og min datter har det meget romslig. Anonymkode: b77d1...9a8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei og det skal den heller ikke gjøre. Det er vi foreldre som er økonomisk ansansvarlige for våre barn og barnetrygden er kun et tilskudd vi får som skal dekke opp noen av utgiftene. Jeg er heldig når det kommer til økonomi ettersom jeg får dobbel barnetrygd da jeg er alene med et barn, og jeg får 10000 kr i barnebidrag hver måned av barnets far. Jeg har fremlagt regnskap for far for å belyse at jeg også skal ta min del av utgiftene med vårt barn, men han ønsker å betale mer enn han er pålagt da han ønsker at vi skal ha det så romslig som mulig. Selv er jeg også høytlønnet så jeg hadde fint klart meg uten både barnetrygd og bidrag, men de pengene gjør iallefall at jeg og min datter har det meget romslig. Anonymkode: b77d1...9a8 Takk for avhandlingen og utlevering av din økonomi på detaljnivå! spennende! Anonymkode: 93d68...cc0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Langt ifra. Setter den på en egen konto til ekstraordinære utgifter som dyrt utstyr, leir eller hvis det blir en dyr bursdag et år (type lekeland el.l.). Foreløpig holder den til disse tingene, så kommer de løpende utgiftene i tillegg. Anonymkode: df540...ac3
Evablaum Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei og det skal den heller ikke gjøre. Det er vi foreldre som er økonomisk ansansvarlige for våre barn og barnetrygden er kun et tilskudd vi får som skal dekke opp noen av utgiftene. Jeg er heldig når det kommer til økonomi ettersom jeg får dobbel barnetrygd da jeg er alene med et barn, og jeg får 10000 kr i barnebidrag hver måned av barnets far. Jeg har fremlagt regnskap for far for å belyse at jeg også skal ta min del av utgiftene med vårt barn, men han ønsker å betale mer enn han er pålagt da han ønsker at vi skal ha det så romslig som mulig. Selv er jeg også høytlønnet så jeg hadde fint klart meg uten både barnetrygd og bidrag, men de pengene gjør iallefall at jeg og min datter har det meget romslig. Anonymkode: b77d1...9a8 Du glemte å nevne hvor mye du kommer til å arve etterhvert...?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Langt derifra,men det er vell heller ikke meningen. Anonymkode: b0526...053
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #11 Skrevet 23. oktober 2017 Nei. Den dekker ikke svømmetreninga og fotballen en dag i uka en gang. Anonymkode: 3d7f1...064
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #12 Skrevet 23. oktober 2017 Hehe nei langt ifra men siden jeg får dobbel barnetrygd så hjelper den hvertfall på. Anonymkode: 821d8...1f9
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #13 Skrevet 23. oktober 2017 Nei langt ifra. Anonymkode: 0781f...d32
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #14 Skrevet 23. oktober 2017 En tur på butikken så er barnetrygden borte Anonymkode: b86ee...f25
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #15 Skrevet 23. oktober 2017 Ha, ha, nei, men det dekker nesten utgiftene til fritidsaktiviteter. Anonymkode: afa78...954
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #17 Skrevet 23. oktober 2017 Merker ikke at den kommer inn engang 😂🙈 Anonymkode: 0ad57...b39
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #18 Skrevet 23. oktober 2017 😂😂😂😂😂🤣 kan ikke i min villeste fantasi se for meg at den skal utgjøre en enorm forskjell. Anonymkode: 6c2bb...cd7
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei og det skal den heller ikke gjøre. Det er vi foreldre som er økonomisk ansansvarlige for våre barn og barnetrygden er kun et tilskudd vi får som skal dekke opp noen av utgiftene. Jeg er heldig når det kommer til økonomi ettersom jeg får dobbel barnetrygd da jeg er alene med et barn, og jeg får 10000 kr i barnebidrag hver måned av barnets far. Jeg har fremlagt regnskap for far for å belyse at jeg også skal ta min del av utgiftene med vårt barn, men han ønsker å betale mer enn han er pålagt da han ønsker at vi skal ha det så romslig som mulig. Selv er jeg også høytlønnet så jeg hadde fint klart meg uten både barnetrygd og bidrag, men de pengene gjør iallefall at jeg og min datter har det meget romslig. Anonymkode: b77d1...9a8 Noen er bare veldig glad i å skryte og fortelle om seg selv. De finner alltid en anledning! Gjesp. Anonymkode: 4e7b5...512
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #20 Skrevet 23. oktober 2017 Den dekker vel akkurat fritidsaktivitetene. Anonymkode: d6363...825
3 i april Skrevet 23. oktober 2017 #21 Skrevet 23. oktober 2017 Den dekker vel foreløpig ugiftene til babyen 😂 siden hun er nr 4 og vi hadde alt av klær og utstyr fra før. Hun fullammes og eneste vi kjøoer til henne er vel bleier.. Værre med de andre 3 😂 der går det mye penger 😊
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #22 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, det gjør den ikke. Men med sine nesten 4000 kr pr mnd utgjør den jo en forskjell for oss som ikke har verdens best betalte jobber Samtidig er det ganske morsomt at mine foreldre fikk like mye i barnetrygd som vi gjør så langt tilbake som i 1996. Det er over 20 år siden... Anonymkode: 2df58...528
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #23 Skrevet 23. oktober 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det gjør den ikke. Men med sine nesten 4000 kr pr mnd utgjør den jo en forskjell for oss som ikke har verdens best betalte jobber Samtidig er det ganske morsomt at mine foreldre fikk like mye i barnetrygd som vi gjør så langt tilbake som i 1996. Det er over 20 år siden... Anonymkode: 2df58...528 Men da kan du jo samtidig spørre om hva spm var barnehageutgifene samtidig. Pengebevilgninger har blandt annet blitt brukt til å subsidiere barnehager, slik at det kan tilbys makspris og redusert foreldrebetaling. Det synes jeg er ganske korrekt. Anonymkode: 7351a...b80
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #24 Skrevet 23. oktober 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da kan du jo samtidig spørre om hva spm var barnehageutgifene samtidig. Pengebevilgninger har blandt annet blitt brukt til å subsidiere barnehager, slik at det kan tilbys makspris og redusert foreldrebetaling. Det synes jeg er ganske korrekt. Anonymkode: 7351a...b80 Det er et dårlig argument da man får barnetrygd til barna er 18 år. Da jeg fikk mitt første barn kostet barnehage 2700 kr for full plass. Dette var i år 2000. Anonymkode: 2df58...528
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #25 Skrevet 23. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei og det skal den heller ikke gjøre. Det er vi foreldre som er økonomisk ansansvarlige for våre barn og barnetrygden er kun et tilskudd vi får som skal dekke opp noen av utgiftene. Jeg er heldig når det kommer til økonomi ettersom jeg får dobbel barnetrygd da jeg er alene med et barn, og jeg får 10000 kr i barnebidrag hver måned av barnets far. Jeg har fremlagt regnskap for far for å belyse at jeg også skal ta min del av utgiftene med vårt barn, men han ønsker å betale mer enn han er pålagt da han ønsker at vi skal ha det så romslig som mulig. Selv er jeg også høytlønnet så jeg hadde fint klart meg uten både barnetrygd og bidrag, men de pengene gjør iallefall at jeg og min datter har det meget romslig. Anonymkode: b77d1...9a8 Du glemte å skrive om Teslaen din... Anonymkode: 9d08c...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå