Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg hadde bare 60-70,- i kontanter. Skulle vippse, men glemte det og nå tror jeg det er for sent. Hva med dere? Anonymkode: 495a0...bc9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Haha, autocorrekt. Skulle stå UNICEF. Jeg ga ingenting til United. Liker ikke fotball 😂 HI Anonymkode: 495a0...bc9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 200 ble det fra oss i år. Skulle ønske jeg hadde råd til mer, men det har jeg ikke Anonymkode: db9c9...1c5
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, autocorrekt. Skulle stå UNICEF. Jeg ga ingenting til United. Liker ikke fotball 😂 HI Anonymkode: 495a0...bc9 Ikke forseint å vippse, det kan du gjøre i mange dager fremover. Vi ga tilsammen 800 tenker jeg Usikker på summen på småpengene som gikk på bøssa, men vippset tilsammen 500. Mulig mannen vippset litt og, da er det i såfall mer. Men når det er sagt, man gir det man kan eller har lyst til. Vi gikk med bøsse og et par stk takket nei, mange hadde lite kontanter i huset, mens noen var klare med pengene. Anonymkode: 57d39...f91
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg ga 50 kr jeg. Jeg gir 250 fast til unicef i mnd. Noen ganger har jeg lite å rutte med, andre ganger kan jeg gi litt mer. Jeg lukket ikke opp da det ringte på, ungen spøy akkurat da! 🙈 men vippsa 50 kr nå på kvelden Anonymkode: 30559...8c6
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg la på ramme på profilbildet mitt på Facebook slik at Petter Stordalen ga 50,- på vegne av meg. Anonymkode: 405b9...733
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 10kr 🙈 Er helt blakk.. men fant 10 kr liggende så ga nå de. Venter lønning om et par dager så passet dårlig deg var akkurat denne helgen. Anonymkode: 469e2...304
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Skrevet 22. oktober 2017 United Nei altså, jeg har 40 kr på kontoen og følte heller at jeg kunne få en slant. Men jeg fikk knotet fram en tier Anonymkode: d0dd2...3e0
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Skrevet 22. oktober 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: United Nei altså, jeg har 40 kr på kontoen og følte heller at jeg kunne få en slant. Men jeg fikk knotet fram en tier Anonymkode: d0dd2...3e0 Godt og høre flere som bare ga 10kr.. følte meg så fæl som ikke kunne gi mer, men jeg har 0 på konto så det var det jeg fant.. Anonymkode: 469e2...304
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #10 Skrevet 22. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Godt og høre flere som bare ga 10kr.. følte meg så fæl som ikke kunne gi mer, men jeg har 0 på konto så det var det jeg fant.. Anonymkode: 469e2...304 Det flaueste var vel at det var to 5 kroninger. Sånn kan det gå... er det det man har, så er det det man har. Anonymkode: d0dd2...3e0
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #11 Skrevet 23. oktober 2017 Hvis dere ikke har penger og ikke vil si det,så si dere har glemt å ta ut kontanter pigg be om å få vippsnr. De står ikke akkurat og ser på at dere vippser. Jeg hadde glemt å ta ut kontanter (på ordentlig😊) og vippset 200kr. I tillegg har jeg to barn som skal løpe unisef- runder i morgen og da pleier de også å få 200 kr hver, så da blir det 600 kr til sammen. Anonymkode: e8b35...8ba
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #12 Skrevet 23. oktober 2017 Ga 60 kr😊 Anonymkode: dd343...550
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #13 Skrevet 23. oktober 2017 Her kom det ingen på døra, men jeg vippset 100 kroner. Anonymkode: fc7b6...d31
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #14 Skrevet 23. oktober 2017 100 kr Men blir vel rundt 6-800 til skolens solidaritetsprosjekt til tirsdag Anonymkode: a8e1b...b1b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #15 Skrevet 23. oktober 2017 Jenta mi fikk legge på det vi hadde av kontanter, ca 140,-. Gir litt til veldedighet hele året så føler ikke press til å gi mye. Er FN-dag café i bhgen imorgen så ny runde da! 😊 Anonymkode: c9a08...bca
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #16 Skrevet 23. oktober 2017 Vippset 100 kr. Anonymkode: 5d9e7...7f1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #17 Skrevet 23. oktober 2017 Vi gav 600 kr til sammen, 200 i kontanter og 400 via vipps. Og til dere som synes det var fælt å ikke gi noe eller svært lite; det synes jeg ikke dere skal tenke på. Man gir eller ikke gir etter evne og lyst. Det er helt fair, for heldigvis er det ingen tvang dette, selv om jeg vet at enkelte føler det litt sånn når folk kommer på døra. Veldedighet er en fin ting, men man skal jo ikke sette seg selv i en vanskelig situasjon liksom. Anonymkode: e4c67...1d9
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #18 Skrevet 23. oktober 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det flaueste var vel at det var to 5 kroninger. Sånn kan det gå... er det det man har, så er det det man har. Anonymkode: d0dd2...3e0 Jeg skjønner ikke hvorfor det er er flaut ? Hvis du ga 0 er det ikke flaut 😊Man skal jo ikke ta penger fra folk som trenger de selv! Det er jo helt riv ruskende galt. Ja, jeg skjønner at du vil gi. Da får barna gå en bøssebærerrunde når de begynner på skolen da 😊❤ Anonymkode: 30559...8c6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg gir aldri til de som kommer å tigger penger på døra. Vi gir til forskjellige formål, men jeg liker ikke når noen kommer og banker på. Så langt teknologien er kommet, så bør det være helt unødvendig å gå fra dør til dør. Anonymkode: 6a0dc...e12
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #20 Skrevet 23. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det flaueste var vel at det var to 5 kroninger. Sånn kan det gå... er det det man har, så er det det man har. Anonymkode: d0dd2...3e0 Hva er galt med femkroninger? Her fikk de alle småpengene jeg har tømt ut av lommer når jeg vasker tøy. Det var mye kronestykker og femmere. Til sammen ble det over 200. I tillegg har vi gitt ca 400 via skolens prosjekt. Anonymkode: 4098e...0fe
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #21 Skrevet 23. oktober 2017 United, hehe. Jeg ga 500, og så ga guttungen 13 kroner fra egen lommebok etter eget ønske, det synes jeg var veldig fint. Anonymkode: f3c8a...3dd
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #22 Skrevet 23. oktober 2017 Var hos mine foreldre. Og samlet gav vi 230 kr eller noe i den dur. Alle monner drar ❤️ Anonymkode: fefd7...fd8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #23 Skrevet 23. oktober 2017 Gir ikke til FN og Røde kors, de er stinn av penger som de sylter ned på bok. Anonymkode: dfece...887
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #24 Skrevet 23. oktober 2017 Vi var ikke hjemme i går, men jeg vippset over 60 kr. Skolen har skolejoggen (til Unicef) i dag og jeg regner med det blir ca 70-100 kr som jeg også skal gi. Gir til Leger uten grenser og SOS barnebyer hver mnd, så har ikke dårlig samvittighet for at det ikke er kjempemye jeg gir. Anonymkode: 0bd5c...ebf
KellyTaylor Skrevet 23. oktober 2017 #25 Skrevet 23. oktober 2017 Vi ga vel ca 500,- tilsammen. Minsten dytta på alt vi hadde i smått, og resten vipset vi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå