Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Har dere hatt dere daglig feks frem til EL eller tenkt at det er kun to tre dager før el det kan ha noe for Seg? Har el om en uke, men kan vel ikke bli gravid da... Anonymkode: 6375e...aac
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Daglig frem mot el og noen dager etter el👌🏻 Anonymkode: e0ac7...1e8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Tenkte ikke over el i det hele tatt. Her hadde vi sex når vi ønsket og det var mer enn nok. Vi har 3 barn. Første ble unnfanget 2 måneder etter p pille slutt,andre etter en halvthjertet forsøk og tredjemann samme måned vi startet med prøvinga. Jeg spøkte med mannen at vi kunne jo også hadde prøveperiode i halvt år også. Ha litt sexmoro.men neida... Anonymkode: f8692...c53
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 Hadde sex et par ganger i uka stort sett, og ble gravid i løpet av 1-4 mnd. Har fire barn Anonymkode: b8bb3...5bb
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 Takker for svar jeg Vil så gjerne at det skal klaffe, men hører så mange si at det er «bortkastet» flere dager før EL! Som sagt er el ca 6 dager unna.... Anonymkode: 6375e...aac
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Vi hadde sex annenhver dag fra ca 5 dager før EL første rundene (mistet i MA tre ganger) Da vi endelig hadde fått førstemann brukte jeg "telle sikre dager i fh til eggløsning" metoden, vel.... Hadde sex en gang den måneden, 5 dager før beregnet EL - gravid m nr 2 når baby var 8 mnder. Blei to tette på oss! 😊 Anonymkode: eddd6...db2
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 Tok el tester , og de slår ut pos på dag 8 hos meg. Siden jeg har el såpass "tidlig" så er det ikke mulighet å starte så mye før... Så har da hatt sex feks dag 7,9 og 11 (har nå to gutter. -Det sies at sex på el gir større sjans for gutt pga raske guttespermier. Sex noen dager før gir større sjans for jente pga utholdende jentespermier... Hvem vet ) Har "hoppet av i svingen" i 8år , og første barnet tok det 3pp. Andre barnet ble jeg gravid første gang han kom inn i meg på 5år (første pp) 😅 Så full klaff. Sverger til el tester... grunnen til at det tok 3pp første gang var fordi vi hadde sex på dag 14 , men så tok jeg el tester og så at det var dag 8 -full klaff første gang vi da hadde sex dag 7/8 Anonymkode: 4823e...8ec
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Vi fokuserte ikke på EL, men hadde sex når vi hadde lyst. Ca 2-5 ganger i uka. Ble gravid i første pp med alle fire. Jeg blir veldig kåt når jeg har EL så kroppen min styrte det der helt selv Anonymkode: d963f...25a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Takker for svar jeg Vil så gjerne at det skal klaffe, men hører så mange si at det er «bortkastet» flere dager før EL! Som sagt er el ca 6 dager unna.... Anonymkode: 6375e...aac Hele prøveperioden kan bli veldig negativ og stressende når man tenker sånn, noen menn får til og med prestasjonsangst så de sliter med å få orgasme når fokuset blir så på eggløsning og babylaging. Ha sex, kos dere sammen. Om dere har sex 2-3 ganger i uken treffer dere blink etterhvert. Anonymkode: b8bb3...5bb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Takker for svar ! Da tenker jeg vi kjører på daglig fremover! Hadde bestilt en hel del el tester, men de har latt vente på seg 😒 merker stort sett når det er, men greit å ha en viss pekepinn! Artig det der med «myten» om jente dager før el og gutt på el, da jeg hadde sex på el og fikk to gutter 😅 hadde håpet på ei jente ☺️ Men hallo, bare spiren sitter så er det samme for meg. Syns slik er litt gøy bare 🙈 Anonymkode: 6375e...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå