Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Hei! Min jente som blir 7 år neste helg har alltid vært veldig glad i å leke alene eller med broren sin. De andre barna har hun holdt litt på avstand, hun leker fint med de andre men orker ikke være så mye sosial etter skolen. Etter skolen går hun rett inn på rommet sitt og tegner/pusler i to timer.. Den typen person rett og slett. Men i det siste har hun lekt mye etter skoletid med en jente i nabolaget som også går i samme klasse. Nå har det seg slik at jeg spurte min jente for over 20 dager siden om hun ville arrangere fest, det ville hun absolutt ikke. Virkelig virkelig ikke altså. Jeg foreslo flere ting, som å invitere jentene på halloween-disco i stua, eller vanlig bursdag. Det var absolutt ikke interessant. Jeg har også jobb på dagen hennes (pappaen og mormor kommer til å være her hele dagen), hvis hun skulle ha fest kunne jeg ha byttet vakt men det er for sent nå. Nå i dag har hun derimot invitert denne nabovennen til bursdagen sin, fortalte hun meg ved tannpussen, noe jeg såklart syntes var hyggelig. Så begynte hun å prate om å invitere andre jenter fra klassen også. Hun begynte rett og slett å ville ha en fest.. Vi har ikke hatt noe prat i klassen om invitere alle barna eller ikke, vet at andre skoler har streng policy på dette. Men det har faktisk aldri vært tema her hos oss. Så jeg lurer faktisk; er det ok å invitere bare nabojenta på en uformell liten feiring? Eller burde alle komme? Anonymkode: 1d08f...4ef
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 Bare nabojenta er jo helt topp, hvis vesla di ønsker det. Å invitere noen utvalgte fra klassen, derimot, er no go... Anonymkode: 129a1...7cb
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 Å invitere 1 jente er ok. Det som ikke er ok er utelate noen få, feks invitere alle jentene unntatt 2-3 stk. Men dere må jo ikke feire akkurat denne dagen? Hvis hun vil ha fest allikevel kan dere invitere om en uke eller to? Anonymkode: 7fb6d...c8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå