Gå til innhold

Foreldrepenger, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ut i permisjon i midten av denne mnd. Ser på Nav sine sider at foreldrepenger utbetales 25 hver mnd. Får jeg utbetalt penger denne mnd da, selv om at jeg fikk lønn den 12? Eller må jeg vente til 25 neste mnd? 

Takker for svar

Anonymkode: f1637...173

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du bare lønn fra arbeidsgiver frem til den datoen du gikk ut i permisjon(halve mnd) eller forskuterer kanskje arbeidsgiveren din foreldrepengene?

Om arbeidsgiver ikke forskuterer og du bare fikk lønn for halve mnd får du fra NAV den 25 for resten av mnd om alt er i orden med søknaden.

Anonymkode: e3aea...1bf

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk du bare lønn fra arbeidsgiver frem til den datoen du gikk ut i permisjon(halve mnd) eller forskuterer kanskje arbeidsgiveren din foreldrepengene?

Om arbeidsgiver ikke forskuterer og du bare fikk lønn for halve mnd får du fra NAV den 25 for resten av mnd om alt er i orden med søknaden.

Takk for svar :) 

arb.giver forskutterer iallefall lønn, så da gjelder kanskje det foreldrepengene også denne mnd...

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :) 

arb.giver forskutterer iallefall lønn, så da gjelder kanskje det foreldrepengene også denne mnd...

Både Stat, Kommune og en del private betaler ut foreldrepengene og så få de de igjen fra nav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...