Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg føler meg helt utslitt.. bleik og gusten og uten energi. Først var jeg da gravid i noen uker, så startet jeg å blø. En uke med usikkerhet før spontanabort var et faktum. Jeg var lei meg, sliten og uggen, men MÅTTE på jobb da jeg hadde undervisningsansvar for mange som hadde kommet langveisfra. Så låste ryggen seg da, gitt.. Kom meg ikke ut av senga på to timer på morgenen.. Det ble jobb med paralgin forte (har aldri tatt dette før) Fikk slappe veldig bra av på slutten av uken, men måtte fortsatt ta paralgin forte. Nå er jeg som sagt helt gusten og livløs i huden, poser under øynene og ser generelt helt fæl ut.. Tar ikke paralgin lengre. Det har rett og slett vært neon ganske fæle dager.. Andre som opplevde å bli i dårlig fysisk form etter en SA? Og er det noen gode tips til hvordan jeg kan komme meg ovenpå igjen? Har fått streng beskjed av arbeidsgiver om å roe ned, så denne kommende uken har jeg gode muligheter til å ta det i rolig tempo. Anonymkode: d01b6...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå