Gå til innhold

Hvor mange har steriliserte menn? Og hvordan er seksuallysten etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snakket om at mannen skal sterilisere seg, men han er redd for å føle seg mindre mann, miste lyst osv. 

Har dere merket forskjell på dere selv eller manben etter at han steriliserte seg?

Anonymkode: 8c3eb...a7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var min mann redd for også!

Men vi har et bedre sexliv etter at han kappet strengen. Jeg var redd for å bli uplanlagt gravid og nå som jeg slipper å tenke på det er det lettere å bare kjøre på! Mannen er også veldig fornøyd, selv om dette var noe han var veldig skeptisk til. 

Anonymkode: 4056d...150

Skrevet

Det har overhodet ingenting med lyst å gjøre. Han skal jo ikke kastreres!

Anonymkode: 4e94a...765

Skrevet

Mannen og tenkte det. Og legen som utført inngrepet sa «du blir ikke noe mindre mann etterpå» så tydelig at det er noe flere bekymret seg for. Lysten har ikke endret seg overhodet, det er jo bare sædlederen som kuttes

Anonymkode: 4bb7f...b92

Skrevet

Funker 100 X bedre enn før. :D

Anonymkode: 8d7ec...bb1

Skrevet

Å bli «mindre mann» eller «mindre kvinne» er så tåpelige uttrykk at jeg får helt fnatt! Mannen ble ikke mindre verdt som mann av å sterilisere seg og jeg ble ikke mindre verdt som kvinne da jeg måtte fjerne livmoren. 

Men for å svare på spørsmålet så skjedde det ingen endring, seksuallivet er som før og det samme gjelder for alle de jeg vet om som har gjort det samme. Å frykte inngrepet er greit, men å skylde på tap av manndom? Nei, det blir for dumt.

Anonymkode: 43ad7...c04

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å bli «mindre mann» eller «mindre kvinne» er så tåpelige uttrykk at jeg får helt fnatt! Mannen ble ikke mindre verdt som mann av å sterilisere seg og jeg ble ikke mindre verdt som kvinne da jeg måtte fjerne livmoren. 

Men for å svare på spørsmålet så skjedde det ingen endring, seksuallivet er som før og det samme gjelder for alle de jeg vet om som har gjort det samme. Å frykte inngrepet er greit, men å skylde på tap av manndom? Nei, det blir for dumt.

Anonymkode: 43ad7...c04

Med mindre han er kristen, eller religiøs, så har man ikke noe belegg for å ikke sterilisere seg

Anonymkode: c15c8...217

Skrevet

Har hørt om noen menn som føler seg mindre mandige, samt kvinner som ikke lenger tenner på manben etter steriliseringen. Det er ikke noe logisk i det, men man kan ikke bestandig styre føkelsene sine

Skrevet

MYE bedre sex og ØKT sexlyst for begge!

Det er såå deilig å være spontan, slippe hormoner/blødninger pga spiral osv og vite sikkert at vi unngår uønskede graviditet. Anbefaler det virkelig! Mannen er så enig. Noen dagers ubehag er så verd det i forhold til å slippe prevensjon!

Anonymkode: cdcc2...574

Skrevet

Vi angrer. Seksuallysten er så godt som borte hos oss begge. Holder faktisk på å sjekke opp hvordan reversere inngrepet.

Anonymkode: d137b...4e8

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

MYE bedre sex og ØKT sexlyst for begge!

Det er såå deilig å være spontan, slippe hormoner/blødninger pga spiral osv og vite sikkert at vi unngår uønskede graviditet. Anbefaler det virkelig! Mannen er så enig. Noen dagers ubehag er så verd det i forhold til å slippe prevensjon!

Anonymkode: cdcc2...574

Er så enig!!

Anonymkode: d36c6...0e2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi angrer. Seksuallysten er så godt som borte hos oss begge. Holder faktisk på å sjekke opp hvordan reversere inngrepet.

Hvorfor mener du det har med steriliseringen å gjøre?

Anonymkode: 67e2b...0da

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uff, så leit å høre. Hvorfor føler du den er borte hos deg? 

Skrevet

Min elsker som jeg hadde i 2 år hadde ekstremt høy sexlyst. 

Han jeg møter nå og har møtt i 5 uker har også ekstremt høy sexlyst. Vi var sammen en hel helg og hadde oss mellom 10-15 ganger i løpet av to dager. Det mest intense jeg har opplevd! 😱😜😂😂 Herregud for en mann! Han kan også begynne på en ny runde kort tid etter første runde. 

Anonymkode: 6cb3a...ca9

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min elsker som jeg hadde i 2 år hadde ekstremt høy sexlyst. 

Han jeg møter nå og har møtt i 5 uker har også ekstremt høy sexlyst. Vi var sammen en hel helg og hadde oss mellom 10-15 ganger i løpet av to dager. Det mest intense jeg har opplevd! 😱😜😂😂 Herregud for en mann! Han kan også begynne på en ny runde kort tid etter første runde. 

Hva hadde det med sterilisering å gjøre? 

Anonymkode: fd1b0...2f9

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva hadde det med sterilisering å gjøre? 

Anonymkode: fd1b0...2f9

Begge dem var sterilisert. Var det ikke det HI fryktet? At sexlysten ville avta?? 

MÅTTE jeg skrive i innlegget mitt at de begge var sterilisert? Hadde jo ikke svart på innlegget om dem ikke var det. Da hadde det jo absolutt ikke noe med saken å gjøre. 🙄😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...