Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 andre damer på fb, men aldri på deg. Blir du lei deg? Eller bryr du deg ikke? Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Min type gjør ikke det Han liker det meste jeg gjør men kommenterer sjelden. Det er så teit når man allikevel er med hverandre Anonymkode: 94a5a...53d
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: andre damer på fb, men aldri på deg. Blir du lei deg? Eller bryr du deg ikke? Anonymkode: fde6b...b67 Jeg ville ha blitt lei meg. Anonymkode: 2a371...a27
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #4 Skrevet 21. oktober 2017 Ja, kjenner jeg blir litt lei meg. Føler det barnslig, men.... Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 Innafor å ta det opp med han? Vært sammen 1.5 år nå. Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Innafor å ta det opp med han? Vært sammen 1.5 år nå. Anonymkode: fde6b...b67 Helt klart innafor å ta det opp. Hvis man ikke kan ta opp ting så er man ikke i riktig forhold. Jeg ville bare sagt at jeg over tid har registrert at han liker og kommenterer ting på fb andre damer legger ut, men aldri ting du legger ut, og så spør ham hvorfor han aldri kommenterer eller liker dine ting. Anonymkode: fb9ad...f97
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt klart innafor å ta det opp. Hvis man ikke kan ta opp ting så er man ikke i riktig forhold. Jeg ville bare sagt at jeg over tid har registrert at han liker og kommenterer ting på fb andre damer legger ut, men aldri ting du legger ut, og så spør ham hvorfor han aldri kommenterer eller liker dine ting. Anonymkode: fb9ad...f97 Ja skal ta opp. Reagerte på at han ikke trykket liker eller kommenterte nytt profilbilde. Føler der og da at han gjemmer meg litt.. Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Skrevet 22. oktober 2017 Helt klart innafor å ta det opp. Klarer han å like andre kvinners bilder etc så bør han vel klare å trykke like på dine. Dette er noe han burde ha gjort på din fb side aller først før han i det hele tatt tenker å trykke like på andres!!! Hvordan ville han selv ha følt det h is du gjorde det?! Hvis du føler som du sier at han prøver å gjemme deg litt så er det også viktig at du tar opp med han. Ikke sikkert det ligger noe i det men viktig at han vet h kordan du føler. Sender en klem til deg. Lykke til! Anonymkode: 10ea0...f99
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #9 Skrevet 22. oktober 2017 Å ta det opp med han er innafor...det er alltid innafor å ha en ærlig dialog. Min første tanke er at han ikke tenker over det i det hele tatt. Her legger jeg ikke merke til hva samboeren min liker eller ikke på fb. Og tenker lite over det. -Men så har vi vært sammen i 8år og har to barn, så fb er ikke viktig eller "virkelige verden". Det er viktigere for (han og) meg å få bekreftelser IRL Anonymkode: 90793...6e7
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #10 Skrevet 22. oktober 2017 Min mann sin jobb er å like mine ting på Facebook 😉 ingen andre som gjør det, så han må, han gjør det med et smil Anonymkode: e8145...7d9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #11 Skrevet 22. oktober 2017 Tja, synes det er litt kleint når kjærester fører samtaler via kommentarer. Snakker de ikke sammen - liksom. Verst der de uttrykker sin kjærlighet til hverandre. Anonymkode: 61db8...f86
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #12 Skrevet 22. oktober 2017 Aldri tenkt over om mannen liker mine ting eller hvem sine ting han liker . Det blir litt av en jobb å passe på 😅 Nå har vi også vært sammen i 14 år da Anonymkode: 387f9...bbe
Mamma_til_2 Skrevet 22. oktober 2017 #13 Skrevet 22. oktober 2017 Min mann kommenter og liker alt jeg legger ut på facebook men han sier det til meg han skriver det nesten aldri, han gratulerer meg heller ikke med dagen på facebook men gjør det personlig. Ikke legg for mye idet.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #14 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg ser jo automatisk hvem som liker og kommenterer mine innlegg. Det kommer også opp hvem han trykker på og kommenterer. Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #15 Skrevet 22. oktober 2017 Det vet jeg ikke siden det aldri har skjedd her i huset. Mannen min synes Facebook er idiotisk, og usunt, og er ikke på Facebook. Dersom det hadde klikket for ham og han hadde laget seg en ny FB-konto, og begynt med det, hadde jeg konfrontert ham med det Og spurt hvorfor ovs Anonymkode: 9d9e0...7c3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #16 Skrevet 25. oktober 2017 Kan det være han skal få meg sjalu? Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #17 Skrevet 27. oktober 2017 bryr meg ikke Anonymkode: 9bf73...464
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #18 Skrevet 27. oktober 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: bryr meg ikke Anonymkode: 9bf73...464 Hvorfor svarer du da😜 Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2017 #19 Skrevet 27. oktober 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor svarer du da😜 Anonymkode: fde6b...b67 Ehh du spurte jo Anonymkode: 2256c...357
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #20 Skrevet 1. november 2017 På Sunday, October 22, 2017 den 2.36, Anonym bruker skrev: Helt klart innafor å ta det opp. Klarer han å like andre kvinners bilder etc så bør han vel klare å trykke like på dine. Dette er noe han burde ha gjort på din fb side aller først før han i det hele tatt tenker å trykke like på andres!!! Hvordan ville han selv ha følt det h is du gjorde det?! Hvis du føler som du sier at han prøver å gjemme deg litt så er det også viktig at du tar opp med han. Ikke sikkert det ligger noe i det men viktig at han vet h kordan du føler. Sender en klem til deg. Lykke til! Anonymkode: 10ea0...f99 Takk. Vært sykdom i fam så ikke tatt det opp. Men nå skjedde det igjen. La ut bilde fra Halloween i går. Ingenting. Så legger ei ut ett bilde av seg og han trykker med en gang. Har ikke lyst til å ta det opp, men blir lei meg.. Anonymkode: fde6b...b67
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #21 Skrevet 1. november 2017 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk. Vært sykdom i fam så ikke tatt det opp. Men nå skjedde det igjen. La ut bilde fra Halloween i går. Ingenting. Så legger ei ut ett bilde av seg og han trykker med en gang. Har ikke lyst til å ta det opp, men blir lei meg.. Anonymkode: fde6b...b67 Ta det opp om det er et problem for deg! Når man er i et forhold skal man selvsagt ta opp ting som plager en, selv også fb. Hvorfor ikke? Fb er så stort, og tar så mye del i veldig mange folks liv at det betyr noe. Min mann og jeg snakker om ting, også fb, om det er noe en av oss har noe en tenker på😊 Anonymkode: 23e16...fa0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #22 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ta det opp om det er et problem for deg! Når man er i et forhold skal man selvsagt ta opp ting som plager en, selv også fb. Hvorfor ikke? Fb er så stort, og tar så mye del i veldig mange folks liv at det betyr noe. Min mann og jeg snakker om ting, også fb, om det er noe en av oss har noe en tenker på😊 Anonymkode: 23e16...fa0 Kom opp at vi hadde vært venner 1 år på fb. Jeg fleipa med å dele det, men han vil ikke reklamere seg og vi er voksne som han sa. Timen før kommenterte han nettopp ei venninne med lignende innhold. Men, som han sier vi er kjærester. Forskjellen er vel at jeg vil rope det ut til verden, men han er ikke den typen. Han har heller ikke at han er i ett forhold på statusen, men fritt valg. Han viser på alle andre måter at han elsker meg.. Anonymkode: fde6b...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå