Gå til innhold

Noen som jobber som hjemmehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, send direkte til kontoret eller gå innom og lever personlig.

Det varierer nok veldig fra kommune til kommune hvor mye tid man har. Her var det veldig hyggelig i jobbe som hjemmehjelp.

Noen skulle ha svært nøye husvask, noen helt enkelt også litt skravling over en kaffe, noen ville på butikken, noen ville ha rullet opp håret, noen ville bli lest avis for og noen fikk hjelp i dusjen. Oppgavene kommer også litt an på deg og brukeren. jeg hadde bl.a medisinkurs, så kunne gjøre litt ekstra. Mange forskjellige fine arbeidsoppgaver og veldig mange takknemlige hyggelige mennesker. 

Anonymkode: d05c8...0e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, send direkte til kontoret eller gå innom og lever personlig.

Det varierer nok veldig fra kommune til kommune hvor mye tid man har. Her var det veldig hyggelig i jobbe som hjemmehjelp.

Noen skulle ha svært nøye husvask, noen helt enkelt også litt skravling over en kaffe, noen ville på butikken, noen ville ha rullet opp håret, noen ville bli lest avis for og noen fikk hjelp i dusjen. Oppgavene kommer også litt an på deg og brukeren. jeg hadde bl.a medisinkurs, så kunne gjøre litt ekstra. Mange forskjellige fine arbeidsoppgaver og veldig mange takknemlige hyggelige mennesker. 

Høres koselig ut 😊 Kan hvem som helst ta medisinkurs? 

Anonymkode: 54cb8...060

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det vet jeg ikke. Fikk det gjennom jobben, men det er kanskje mulighet for å få det om du får en fot innenfor. :)

Skrevet

Dere som tenker på hjemmehjelp som et aktuelt yrkesvalg kan også sjekke ut det å være personlig assistent. Da er man kun hos en person men jeg har veldig god erfaring med å være assistent 😊

Anonymkode: 55917...c09

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei

Anonymkode: d7276...a79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...