Gå til innhold

Liker 7.klassingen/ungdomskole-eleven din læreren sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....

Anonymkode: 521e9...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en i 8. klasse. Han liker begge læreren godt.

Anonymkode: dcb3d...1b0

Skrevet

Ja, hovedlæreren like han godt, men har ikke helt sansen for mattelæreren.

Anonymkode: c0c4c...d28

Skrevet

7 og 9klassingene mine liker sine lærere, jeg er også veldig fornøyd med de.

De har begge hatt samme engelsklærer på barneskolen de ikke kunne fordra. Det var bare helt kræsj. Det syns jeg er helt greit og jeg ga de beskjed om å bare bite det i seg. Såfremt ikke det er hovedlæreren har de godt av å lære seg å tilpasse seg og svelge noen kameler. Hun som har begynt på ungdomskolen fikk det som en pisituv overaskelse når hun fikk de første karakterene. Hun trodde læreren på barneskolen var dårlig, men hun hadde lært mer enn hun trodde. Da ble hun plutselig ikke så ille.

Anonymkode: 69e75...1e6

Skrevet

Husker tilbake til da jeg gikk i 7/8 klasse. Vi hadde stor utskifting av lærere på den tiden og jeg visste veldig tydelig hvem jeg likte og hvem jeg ikke likte. De jeg ikke likte liker jeg ikke den dag i dag heller (lite sted, kan ikke unngå å treffe på hverandre).

Med unntak av hun ene. Likte henne virkelig ikke på den tiden. Tror mye av "hatet" kom av at hun overtok for en helt fantastisk lærer og vi straffet henne nok litt for det (ja, grusomt!) Så ble hun sykemeldt og vi fikk ny lærer igjen. Etter noen måneder var den gamle læreren vår frisk nok til å besøke oss og gjett om vi gråt. Alle jentene stod å hulka, delvis fordi vi savna henne så mye og delvis fordi vi følte skyld for å ha vært så negative mot en dame som bare ville vårt beste. 

Den damen er en fantastisk lærer, og det står jeg for selv den dag idag. Men hadde du spurt meg i 8 klasse kunne du fort funnet lapper i penalet med baksnakking av akkurat denne læreren. Husker godt hvor ofte jeg klagde til mamma på henne. Skammer meg den dag idag. Virkelig skammer meg, for hun var og er en fantastisk dame uten tvil! 

Anonymkode: 24c1d...076

Skrevet

Ja, hun liker henne veldig godt :) 

Anonymkode: ee0f0...f72

Skrevet

Dere som har barn som ikke liker læreren sin, sier de noe om hvorfor?

Anonymkode: 6a71d...f77

Skrevet

Ja, liker lærerne sine 

Anonymkode: 52694...c28

Skrevet

Nå går barnet mitt på videregående, men barnet likte overhodet ikke sine hovedlærere på ungdomsskolen, de 2 første årene. Men det var fordi det var mobbing og utestengelse i klassen, og de brydde seg ikke. Var på så mange møter med de. Og siste året byttet vi skole. Og de var da 4 i en klasse på 19 elever som byttet skole.

Nå er hun veldig fornøyd med lærerne sine.

Anonymkode: d1678...b71

Skrevet

Forbanna drittfolk som ikke bryr seg!!!! Burde vært sparket for lenge siden!!

Anonymkode: 521e9...815

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...