Eris Skrevet 21. oktober 2017 #1 Skrevet 21. oktober 2017 Trenger inspirasjon. Lyst å kombinere sol og bading med opplevelser og fotturer.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #2 Skrevet 21. oktober 2017 Vi skal 14 dager til Tyskland på besøk hos pappa/morfar. Og så skal vi gå Stabbursdalen fra Stabbursnes til Alta. Det gleder jeg meg masse til Anonymkode: 6030b...7ac
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #3 Skrevet 21. oktober 2017 Vi har leid hus med hage og svømmebasseng i to uker i nærheten av Alicante. Skal også ha leiebil denne perioden slik at vi kan besøke byer, markeder og andre interessante ting i området rundt. Gleder meg allerede 😊 Anonymkode: 9d68d...7af
Eris Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har leid hus med hage og svømmebasseng i to uker i nærheten av Alicante. Skal også ha leiebil denne perioden slik at vi kan besøke byer, markeder og andre interessante ting i området rundt. Gleder meg allerede 😊 Anonymkode: 9d68d...7af Hvilket selskap har dere leid gjennom? Har sett på hus vi også, men de ligger stort sett altfor langt fra stranden syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #5 Skrevet 21. oktober 2017 4 timer siden, Eris skrev: Hvilket selskap har dere leid gjennom? Har sett på hus vi også, men de ligger stort sett altfor langt fra stranden syns jeg. Fant det på finn.no Norsk ektepar i 60-årene som leier ut. Anonymkode: 9d68d...7af
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #6 Skrevet 21. oktober 2017 Har lyst på cruise i middelhavet, men det er nok litt for dyrt... Anonymkode: 86107...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå